Aviseringar
Rensa alla

forum-problem


Ämnesstartare

hej, är/var medlem på ett forum, tänker inte skriva ut vilket. jag har förstått att administratören på forumet läst de privata inläggen som jag mottagit och skickat till andra medlemmar, har han rätt att göra så här?idag när jag loggade in märkte jag dessutom att han ändrat mitt nick till något väldigt kränkande och elakt, jag vet att det är han då han är den enda som skulle kunna göra något sånt, han har haft saker emot mig hela tiden då han bannat mig för saker som mina vänner skrivit(från sina konton då såklart) det är dock jag som fått ta all skit för allting, känns orättvist. igår skrev min kompis ett inlägg från vårat gemensamma konto och underströk det med SITT namn, men han ändrade nicket så det var "hmhmhm(mitt namn) är en -----"

jag förstår verkligen ingenting, har inte varit elak eller något, iaf inte mer än någon annan när det varit heta diskussioner. är inte medlem där längre för nu är jag bannad av någon anledning, ingenting som jag bryr mig om men jag undrar om det finns något att anmäla honom för..

det är inte heller så att det är någon 17 årig liten fjant bakom datorn heller utan det är en vuxen man.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

men om du är smart
så skit i det forumet och satsa på detta istället
för ett dåligt forum.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilket forum?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han är antagligen allmänt misslyckad och gillar att utöva den makten han har på ett forum då han inte har makt över sitt egna riktiga liv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

men om du är smart
så skit i det forumet och satsa på detta istället
för ett dåligt forum.

haha, jorå. skiter i det forumt, har inte varit aktiv där på ett år ungefär. känner mig less pga alla personliga påhopp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

that is gay:

han är antagligen allmänt misslyckad och gillar att utöva den makten han har på ett forum då han inte har makt över sitt egna riktiga liv

haha, stämmer in precis. bästa jag hört på länge...

aja, jag ska nog bara skita i det och "gå vidare" 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

that is gay:

han är antagligen allmänt misslyckad och gillar att utöva den makten han har på ett forum då han inte har makt över sitt egna riktiga liv

haha där kom sanningen [bigsmile].

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Men om det är ett seriöst forum, stor alltså, då kanske du kan anmäla admin'en för nått? För forumet är väl hans företag , som han inte sköter rätt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

barbapappan:

haha, stämmer in precis. bästa jag hört på länge...

aja, jag ska nog bara skita i det och "gå vidare" 😀

gör det!

Pepparkaksgubbe:

haha där kom sanningen .

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Men om det är ett seriöst forum, stor alltså, då kanske du kan anmäla admin'en för nått? För forumet är väl hans företag , som han inte sköter rätt?

polisen skulle knappast ta upp det, det bästa hon kan göra är att avregistrera därifrån och berätta för övrigt folk vilken dålig sida det är så de inte registrerar sig där. admins är desperata efter aktiva medlemmar så det är de som förlorar på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera