Aviseringar
Rensa alla

Forumets kommunistledning


Asha
 Asha
Ämnesstartare

Jag blir verkligen glad när jag hör sådan liknelser. Filosofen Alain Badiou spekulerar exempelvis hur terror och rättvisa är sammankopplade. Eftersom att konsekvent utförd rättvisa upplevs som terror. Party Vi har en användare som heter terror. Rodnar Och vår önskan till rättvisa kommer givetvis som en reaktion emot grymhet. 

Om du oroar dig för forumets kommunistledning, så är du en förrädare, och står på de vulgära och på de som är likgiltiga emot lidandes sida. Vilket är väldigt oumigt!

Leve André!
Leve Fingerprints!
Leve qazedctgb!
Leve Zymba!
Leve Time! 
(Leve [ordinarie medlem i forumets kommunistledning])

Leve forumets kommunistledning! För umigheten! 

PS: Trådens syfte är att visa vår hängivna kärlek för forumets kommunistledning, som leder oss emot umigheten! 


   
Citera

Nej, det här blev minsann inte så roligt som du föreställde dig att det skulle bli!


   
SvaraCitera
mynona

Feberyra:
Nej, det här blev minsann inte så roligt som du föreställde dig att det skulle bli!

Men Feberyra då! Avregistrerad? Det föreställde sig ingen av oss som roli


   
SvaraCitera

nice att inte vara kommunist


   
SvaraCitera

varför läser du kontinentalfilosofiskt aristokrat-circlejerkande låtsassolidariskt bullshit?


   
SvaraCitera

sida vid sida, tillsammans hjälps de åt
Administratörer och moderater, de sitter i samma båt


   
SvaraCitera
Asha
 Asha
Ämnesstartare

Gamlefarbror Pastill:
varför läser du kontinentalfilosofiskt aristokrat-circlejerkande låtsassolidariskt bullshit?

Varför läser du filosofi?

Svar: För att det är ett intresse jag har. 


   
SvaraCitera

Petros Synthea:

Varför läser du filosofi?

Svar: För att det är ett intresse jag har. 

läser inte filosofi, har redan läst nietzsche, j.s. mill och william james så är färdig med den genren.

ok konstigt intresse att läsa larvpottor som hittar på tramsbegrepp som får validitet genom att andra larvpottor regurgitate'ar dom, och sen tro att det är sant för att nån har skrivit det i en bok. lacääääähh. fokåååh. zshjizshjek.

Glad


   
SvaraCitera

Är det så att UM vill ha lite annan vinkling på moderatorerna så kan jag ställa upp som borgerlig aspirant... nuvarande Sverigedemokrat (enbart beroende på massinvandringen av araber och afrikaner) annars är jag passiv Moderat.   Tumme upp


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

mm det är ett fint parti


   
SvaraCitera

NEMI: mm det är ett fint parti

Vad är "mm" för parti? Syftar du på Moderaterna?  Tumme upp


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

vikingen:

Vad är "mm" för parti? Syftar du på Moderaterna?  Tumme upp

mm, talspråklig interjektion som uttrycker medhåll eller jakande svar


   
SvaraCitera

NEMI: mm, talspråklig interjektion som uttrycker medhåll eller jakande svar

aha... du syftar på inlägget innan... heja Sverigedemokraterna!


   
SvaraCitera

Jaha, också jag kom undan kommunist-stämpeln. För övrigt kan kritik eller beundran (Galen) mot administrationen och moderatorkåren tas i den specifika tråden för detta ändamål.


   
SvaraCitera

du missade ju den kanske mest radikala


   
SvaraCitera