Aviseringar
Rensa alla

Forumlek: Är personen ovan flickväns-/pojkvänsmaterial?


Ämnesstartare

100 tror jag. Lojal, varm, ärlig, mysig... Liksom kom igen?? bäst


   
SvaraCitera

9, motivering överflödig. 


   
SvaraCitera
mynona

5.  

Men besvärlig fråga: I princip alla är ju det med rätt person, ju mer man gillar desto mer incitament har man ju att arbeta med sina egna fel. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

4-5 kanske


   
SvaraCitera

mynona: Men besvärlig fråga: I princip alla är ju det med rätt person, ju mer man gillar desto mer incitament har man ju att arbeta med sina egna fel.

Beror alltid på vem man frågar. Sen kan man man ju använda leken till vad man själv anser, eller vad man tror att andra i största allmänhet kan tänkas tycka.

Hoppa mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han har ju fru så blir la en 10a


   
SvaraCitera
mynona

5a.

Armagedon:

Beror alltid på vem man frågar. Sen kan man man ju använda leken till vad man själv anser, eller vad man tror att andra i största allmänhet kan tänkas tycka.

Hoppa mig.

Ja, funderade över om det var meningen att man skulle svara partnermaterial rent allmänt eller partnermaterial för just en själv...lika besvärligt som "Vem har mest sexuell makt"-tråden. Det första skulle ju vara siffran 10 för alla eftersom alla kan bli bra partners med rätt person, och det andra är då genant personligt! En medel5a verkar som det enda man kan svara i förvirringen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

7 kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker han verkar mysig och bra, tror han skulle vara bra för med mot en partner. 
6-8


   
SvaraCitera
Exner

helt klart


   
SvaraCitera

Nej.


   
SvaraCitera

Ja, det lär han ju vara. Landar väll på en neutral 5:a.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

7-8. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

10                                                                


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja hon är ju förmögen, en kan bli försörjd


   
SvaraCitera