Aviseringar
Rensa alla

Fossingar


Ämnesstartare

För att svara på detta så måste ni veta vad alla tår heter, så för er som inte kommer ihåg er barndom repeterar vi nu detta.

Först Stortån, tilletån, timpen tampen och lilltytan(lilltån egentligen).

Jag vet inga andra namn att kalla mellantårna så det får bli dessa för enkelhetens skull oki.

Image

Image

[cute][cute]


   
Citera
Ämnesstartare

stör mig på detta


   
SvaraCitera
höna

isola:

ej (Du röstade på detta alternativ)

min lilltå är typ minimal har knappt en nagel på den. kanske bprde hugga av den,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

min lilltå är typ minimal har knappt en nagel på den. kanske bprde hugga av den,

men det var ju ej frågan men ah
min lilltå är krokig precis som fler andras lilltår i min släkt


   
SvaraCitera
Exner

Är detta dina fötter???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Är detta dina fötter???

Det är ju två par fötter ser du väl


   
SvaraCitera
Exner

isola:

Det är ju två par fötter ser du väl

Ja, men det är ett par bilder. Dyrt med laser, väl??????!


   
SvaraCitera
höna

isola:

men det var ju ej frågan men ah
min lilltå är krokig precis som fler andras lilltår i min släkt

"Det är inte ens säkert att klittan blir stimulerad alls under sexeftersomdet är

ok sry

lilltå, ringtå, mellantå, pektå,stortå
[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

ok sry

[blush]

höna:

lilltå, ringtå, mellantå, pektå,stortå

Sa de så när du var liten lr? Äre bara jag som fick höra tåramsan??? Jag minns den som det vore igår. Misstänker att de maniskt upprepade den som ett mantra för mig när jag var liten.


   
SvaraCitera
mynona

Märkligt: rent visuellt verkar den tån längst, men den ligger i symmetri med resten av tårna och ingen sticker ut, alla är jämt placerade, så det är nog enbart för att den tån är smalare än stortån som den trots detta ser längre ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Ja, men det är ett par bilder. Dyrt med laser, väl??????!

Lasrade bort tilletårna och tatuerade som firande in ett par skulls sen [wink]
Ogillar fötter. Har nog ingen bild på mina. Om man ändå kunde ha bebisfötter eller tassar.


   
SvaraCitera
höna

isola:

a de så när du var liten lr? Äre bara jag som fick höra tåramsan??? Jag minns den som det vore igår. Misstänker att de maniskt upprepade den som ett mantra för mig när jag var liten.

kanske för mig med men har 0 minne för ina tididgare år pga minnesförlust osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

ärkligt: rent visuellt verkar den tån längst, men den ligger i symmetri med resten av tårna och ingen sticker ut, alla är jämt placerade, så det är nog enbart för att den tån är smalare än stortån som den trots detta ser längre ut.

Är det dina fötter du pratar om nu lr en av bilderna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

nej (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
mynona

isola:

Är det dina fötter du pratar om nu lr en av bilderna?

Mina: du frågade ju om andras tår? På bilden sticker ju denna tå ut från resten. På mina fötter sticker ingen tå ut. trots detta tycker jag spontant att den "andra tån" ser längst ut, men det kanske är en synvilla baserat på kontrast.


   
SvaraCitera