Aviseringar
Rensa alla

Fosterfamilj


Ämnesstartare

Hej 
jag undrar hur man gör för att få fosterfamilj? Och om de måste vara grova anledningar
det är så att jag bor med min biologiska familj men jag mår skit här de känns som om jag lever i ett föngelse
jag vill inte bo kvar här
mina föreldrar e skitjobbigt och jätte taskiga
jag har ingen jag kan prata med
jag får inte ha killkompisar jag får typ aldrig gå ut 
jag kan aldrig känna mig fri och kan aldrig känna att jag är i säkerhet
mina föreldrar har slagit mig nån gång men vill inte ha de som anledning för vill inte att dom ska få problem dom har mina andra syskon som dom måste ta hand om
det är ändå skönt att känna att mina syskon inte har samma problem som jag alla dom gör som dom vill både min yngre lillebror och mina äldre två storasyskon 
de bara jag som har det dåligt och harr föreldrarnas press på mig
och just i denhär perioden de känns som att ja bär på en stor sten jag orkar inte mer jag vill inte bo kvar med dom jag vill nt känna mig som om jag är i ett föngelse jag vill ha min frihet ja vill kunna gå ut ja vill kunna ha killkompisar ja vill inte bli skrikt på ja vill inte bli slagen å må dåligt för att ja vill ha de som alla andra 
snälla hjälp vet inte vad ja ska göra känns som att soc ellr nåt kommer acceptera min situation och inte kunna hjälpa mig
skumle hellre vilja ta sjmord då


   
Citera

Har du pratat med dina föräldrar och berättat hur du känner?


   
SvaraCitera

Du kommer ångra dig stort om du blir flyttad till en fosterfamilj, hur vet du att familjen är snäll? Dom kanske behandlar som ännu sämre.


   
SvaraCitera