Aviseringar
Rensa alla

fotbollsspelaren som heil:ade efter mål


Ämnesstartare

vilken iddii!!!

http://tinyurl.com/cyg8l49

titta på bild 1,2 och 6. hur länge heil:ade han egentligen? :S

fast bild 2 vet man ju inte säkert om det är en heil!

hur som helst så har han också skrivit öppet snyftbrev. där han säger hur dumt han betett sig...

ska han förlåatas??


   
Citera
Ämnesstartare

NEJ ALDRIG [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Länken funkar inte

Och vad spelar det för roll, vem brukar inte heila i exalterade situationer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok vet ej varför det blir fel när man klickar på länken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fetstickan:

yes (Du röstade på detta alternativ)

Han har nog lärt sig en läxa nu.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad jag läst runt på media under dagarna som gått sa han först att han inte visste att det var något fel att göra så, han visste inte vad det handlade om.
Sen plötsligt säger han att det är för att få publiken att ställa sig upp då det rasistiska partiet i Grekland brukar göra så.

Även om det är lite hårt att stänga av såpass hårt direkt så tycker jag att det är rätt att visa att man inte accepterar sådant. Andra straff kan vidtas istället om det är första gången spelaren gör så.

Så ja han borde förlåtas om han inser hur dumt det var/är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför kan jag inte länka till ab?


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Pro Tips!

tackar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Vad jag läst runt på media under dagarna som gått sa han först att han inte visste att det var något fel att göra så, han visste inte vad det handlade om.Sen plötsligt säger han att det är för att få publiken att ställa sig upp då det rasistiska partiet i Grekland brukar göra så.

tykcer han är typ en idiot :p.

o detta förstärker min bild. "att han inte visste att det va något fel att göra så" hur kan man inte veta det <3.

o sen så ändrar han på sin historia. pålitlig k1lle


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han verkar ju ångra sig så tycker att det var lite hårt att stänga av honom från det grekiska landslaget för alltid. Känns lite överdrivet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fetstickan:

o detta förstärker min bild. "att han inte visste att det va något fel att göra så" hur kan man inte veta det <3.

Om det är media som påstår att han sagt så eller om han själv verkligen sagt det vet jag inte. Läste precis en artikel där hans tränare säger att han har hybris så kan mycket väl vara så att han visste vad han gjorde. Om han sen är lagd åt det hållet eller inte vet jag icke. ​Artikeln


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avstängd på livstid, lol. Ägd. Rasismen är något som kan förstöra fotbollen, eller åtminstone störa den rejält(se Balotelli och Italien i sin helhet som ett exempel) - så att han blev avstängd kanske är något som krävs för att försöka att få bukt med problemet(även om det inte lär ge någon direkt utdelning). Speciellt när man utför en hälsning av sådan laddad karaktär som det där de facto är(nej det spelar ingen roll vad det ursprungliga syftet var) - extra korkat är det att göra i ett land där nazismen fått ett uppsving i och med Gyllene Gryning.

Från UEFAs och FIFAs håll harm an infört nolltolerans mot rasism inom fotbollen(förståeligt) så att han blev avstängd är logisk utgång, speciellt då det kom från det Grekiska landslaget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känner att jag borde ifrågasätta min världsbild när det första jag tänkte var "vilken hjälte [love]" när jag såg bilderna...


   
SvaraCitera