Aviseringar
Rensa alla

Fotbollsvm 2010


patrick bateman:

jag minns vm 2006 när folk här faktiskt trodde att de skulle slå ut tyskland, jag var arg då. vi ska vara glada över att det bara blev 2-0

Jao, att Sverige skulle kunna rubba Tyskland i ett vm på hemmaplan kändes väl inte riktigt realistiskt. Nu för tiden känns det ännu mindre realistisk att Sverige skulle kunna slå dem.

patrick bateman:

haha sätter tusen kr här och nu på att england åker ut på straffar

Hehe jag väntar nog ett par år innan jag sätter emot. Men helt otroligt är det inte!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EM 2004 var mer intressant, då Grekland vann, tror det var någonting i stil med 50 ggr pengarna att grekland skulle vinna inför det mästerskapet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Jao, att Sverige skulle kunna rubba Tyskland i ett vm på hemmaplan kändes väl inte riktigt realistiskt. Nu för tiden känns det ännu mindre realistisk att Sverige skulle kunna slå dem.

haha ja det skulle krävas mycket ifall sverige ska slå tyskland. jag tror nog bara spanien kan slå tyskland. tyskland och spanien är i mina ögon världens två bästa länder just nu

El Guaje:

Hehe jag väntar nog ett par år innan jag sätter emot. Men helt otroligt är det inte!

haha ok kan vänta och se då. nej det brukar bli så, stackars england

dazed:

EM 2004 var mer intressant, då Grekland vann, tror det var någonting i stil med 50 ggr pengarna att grekland skulle vinna inför det mästerskapet.

allt är möjligt med en stenhård tysk coach i laget. utan honom hade de inte vunnit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

allt är möjligt med en stenhård tysk coach i laget. utan honom hade de inte vunnit

Självklart med tysk ledning och således hot om arkebusering vid dåliga prestationer kan man uppnå stordåd med vilket lag som helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner en del suspekta nazielement i tråden.

dazed:

EM 2004 var mer intressant, då Grekland vann, tror det var någonting i stil med 50 ggr pengarna att grekland skulle vinna inför det mästerskapet.

Så ska jag göra inför em, satsa en hundring på alla som har 10-15 i odds eller mer och som inte är Sverige.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Självklart med tysk ledning och således hot om arkebusering vid dåliga prestationer kan man uppnå stordåd med vilket lag som helst.

inget sånt snack om tyskar! enda som krävdes var stenhård disciplin, med det kan du uppnå underverk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

inget sånt snack om tyskar! enda som krävdes var stenhård disciplin, med det kan du uppnå underverk.

Hur brukar Tyskar historiskt sett upprätthålla denna disciplin då?

dekadent:

Så ska jag göra inför em, satsa en hundring på alla som har 10-15 i odds eller mer och som inte är Sverige.

Mm skall nog också göra något sånt, ska väl börja elevera mitt tippande beyond simpla tipskuponger snart och då kommer väl detta att ingå.

dekadent:

Känner en del suspekta nazielement i tråden.

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Mm skall nog också göra något sånt, ska väl börja elevera mitt tippande beyond simpla tipskuponger snart och då kommer väl detta att ingå.

Känns som att tippa + spela nätpoker kommer att vara mitt kall i livet.

Efter fullgjord tjänst i främlingslegionen dvs.


   
SvaraCitera
Arlo
 Arlo

håller med. VM 2010 var det roligaste på länge.
Tror Brassarna gör stor satsning till nästa VM med tanke på att de är värdar, annat än guld lär folket där inte acceptera
(fast det gör de inte annars heller iofs)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arlo:

Tror Brassarna gör stor satsning till nästa VM med tanke på att de är värdar, annat än guld lär folket där inte acceptera

Tror inte ett dugg på Brasilien, den fotbollen känns pasé. Blir nog det sista vm med Brasilien som fruktade giganter.

Men jag är allmänt dum i huvudet gällande fotboll så det är väl större chans att jag har fel än rätt.


   
SvaraCitera

Vet inte riktigt om det är en fördel eller nackdel för Brasilien att de har hemmaplan. Många utav dem har ju en förmåga att ställa till det för sig när de är hemma där på semester, kan det bli ett problem även under vm?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dekadent:

Känns som att tippa + spela nätpoker kommer att vara mitt kall i livet.

Känner likadant, försörja sig på spel är ju en dröm man närt under några år.

dekadent:

Efter fullgjord tjänst i främlingslegionen dvs

Ser inte nyttan i detta dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Ser inte nyttan i detta dock.

Man kan ju inte sitta i ett pojkrum hela livet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dekadent:

Man kan ju inte sitta i ett pojkrum hela livet.

Självklart men det är intressantare att kämpa mot en statsapparat än att kämpa för en, mer Rocky Balboa då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Självklart men det är intressantare att kämpa mot en statsapparat än att kämpa för en, mer Rocky Balboa då.

Mjo, något karaktärsdanande ska jag iaf ägna några år åt.

Älskar att ta subjektiva åsikter och slänga fram dem som objektiva.


   
SvaraCitera