Aviseringar
Rensa alla

Fråga.


Ämnesstartare

kraamisz:

Tycker det låter som i en skräckfilm

Nu vet jag inte riktigt om det är just så allvarligt.
Men jag har ringt hennes föräldrar ända sedan i torsdags, och hon har inte vart hem, och hämta kläder och dyl, ingen har gjort det.
Dem har inte fått reda på vart hon är någonstans, bara att det har något med socialen att göra, och hon har inte ens fått, eller inte alls ringt hem.
Det är så kontsigt, att bara komma in i mitt rum klockan nio, hämta henne, köra henne till stationen, flyg ner till göteborg, och sedan förhoppningsvis till hennes kommun.
Jag förstår liksom inte, ett telefonsamtal i max 10 minuter är allt jag söker efter, men det går inte igenom. varken för mig eller för hennes föräldrar.


   
SvaraCitera

Wookki:

Jag förstår liksom inte, ett telefonsamtal i max 10 minuter är allt jag söker efter, men det går inte igenom. varken för mig eller för hennes föräldrar.

Jag förstår inte heller[sad]


   
SvaraCitera

Jag hittar inget nummer för socialtjänsten i färgelanda, hjälp? O.o


   
SvaraCitera

[shake]

Woookki:

hjälp?

Wookki:

Klockan nio på morgonen ungefär, och väckte oss. så dem tog in henne på stationen och hon hade glömt sin mobil hos mig, så jag åkte dit med den då.

Åk tillbaks dit och kolla om dom vet


   
SvaraCitera

Woookki:

hjälp? O.o

http://www.fargelanda.se/page/1670/individfamilj.htm

Allhemsvägen 5
458 80 Färgelanda
Tel: 0528-56 70 00
e-post:
kommun@fargelanda.se

Telefontid:Vardagar mellan klockan 08.30 - 09.30

ring direkt imorgon 08:30


   
SvaraCitera

eller oj det är lördag imorgon. ring på måndag!


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Wookki:

Men jag har fått intrycket att detta är ett rätt så seriöst forum.

[tard]

Lounge fact:

orkar inte läsa jag svarar spontat: ja och tror d är ödet

[love]

ont hon lär ju höra av sig förr el senare? förstår att det är jobbigt osv men tror inte det finns jättemkt annat att göra än vänta. låter väldigt weird dock..


   
SvaraCitera