Aviseringar
Rensa alla

Fråga Alfahannen


Ämnesstartare

okej tänk detta scenario

du kmr in i baren o ser en jättevacker tjej som typ står o pratar med en annan kille som man tydligt kan se e en framgångsrik alfahanne.

hur börjar man o vad avgör liksom?

elr blinkar man ba till alfahannen o ger en blick som säger typ "du har game, fi fan mannen.. grymt!"

men om hon e så vacker o typ åååh blir lite kär i hur hon e i tankarna just nu grr 

du måste typ ha henne känner du

hur gör du liksom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

craig davids största fan :
du har inte ens läst the game

Och ÄNDÅ har jag klarat mig. Visst är det sjukt? The Game är överskattat.

superpojken:
Beter du dig på det här viset IRL  

Det förekommer. 

manul:
äckliga betalord

Då behöver du nog hjälp på riktigt. Men testa googla nåt i stil med "how to be an alpha male". Du bör hitta nåt som passar, lycka tillTumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja du har klarat dig jättebra just det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:
okej tänk detta scenario

du kmr in i baren o ser en jättevacker tjej som typ står o pratar med en annan kille som man tydligt kan se e en framgångsrik alfahanne.

hur börjar man o vad avgör liksom?

elr blinkar man ba till alfahannen o ger en blick som säger typ "du har game, fi fan mannen.. grymt!"

men om hon e så vacker o typ åååh blir lite kär i hur hon e i tankarna just nu grr 

du måste typ ha henne känner du

hur gör du liksom?

Well, du får ju inte gå fram och vara för på heller. Har hon gjort sitt val och den andra är mer alfa, då finns det inget du egentligen kan göra för att få henne. Du kan ju biffa upp dig, skaffa lite alfaattityd. Nu kommer detta ta tid. Men skulle du uppnå detta och hon plötsligt vill ha dig. För faan dissa henne då och säg nåt i stil med "jaså nu passar det?" För såna tjejer är ändå inget att ha och DET...är alfa.
Känner du att du är alfa nog att haffa tjejen redan inne på klubben, gör det då. Att stjäla andras tjejer går bra så länge du gör det på ett snyggt sätt. Du kan glida fram till baren, beställa in en drink, stå nära paret men ge dem inte en blick. Lyssna lite på dem, sen finner du nåt i konversationen som du finner intressant kan du hoppa in, såvida inte nån av dem rentav tar kontakt med dig. Börja snacka, visa sen att du leder konversationen, när du väl får ordet och är den de lyssnar på gör du din grej, börjar snacka med tjejen, låtsas som att killen inte är där. Efter ett tag har han varit tyst för länge och hon är plötsligt intresserad av dig. Testa skämta lite, retas lite, kanske KANSKE dra en komplimang till henne men inget överdrivet. Har du tur så tröttnar killen och går därifrån. Därifrån är det du som har kontroll över situationen, du är alfahannen och hur du ska hantera situationen och få hem henne, det är upp till dig. Om ni snackar lite till, drar och dansar, det är ett perfekt tillfälle att hångla isf och gör ni det har du goda chanser att få hem henne. Se bara till att inte tappa fokus och inte låta nån annan komma in och göra det du just gjort. För även när du är alfahannen måste du kämpa för att behålla den positionen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

craig davids största fan :
ja du har klarat dig jättebra just det

Ligger jävligt bra till. Du har aldrig varit ute med mig så du ska inte döma dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska du ha GH3-förfest innan um-träff1? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Ligger jävligt bra till. Du har aldrig varit ute med mig så du ska inte döma dig.

freud elr?

nä har hört nog


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:
oooo viktig fråga oxo

om man inte har kondom som alfahanne hur gör man då :$

(obs finns inge möjlighet att få tillgång till en kondom hellr o man får ba en kväll me tjejen)

hur tänker man typ

e de typ tjejens utseende som avgör hur man gör :S

elr tjejens personlighet ?

hur vet man som alfahanne om ett utseende har legat me jättemånga o typ inte testat sig även om typ "alla" säger att dom testat sig o inte har nått :X 

elr personlighet oxo samma fråga som ovan hur vet man :$

tror ja går på helhet o de har gått bra o undvika men intressant o veta hur alfahanar tänker :$

oooooo en fråga till :$

typ om man gillar en tjej som alfahanne, typ kanske inte mer än bara sexuellt o kompis. men man vet att den typ har jättemycket sex me andra utan kondom o typ testar sig sällan även fast att den säger de o ba typ så hamnar man bredvid varandra i sängen o typ innan har den pratat om att den haft sex me kanske 4-5 den månaden o typ inte gått o testat sig än o e lite orolig men fnissar bort det när man petar den på näsan, hur gör man då? vågar man gå in om man inte har kondom?

typ ååh stora frågan e hur vet man om de e värt risken :X

Då säger du att du lovar att inte spruta i henne. Sen ler du lite charmigt och avslappnat medan du tittar henne i ögonen. Annars får du skylla dig själv.
Ingen som vet, men en alfahanne bryr sig inte, bara hon är snygg. En äkta alfahanne vågar ta lite risker
Som sagt, är hon snygg nog är det bara att köra. Minst en åttapoängare är standard men bara du själv kan bedöma om hon är värd en potentiell könssjukdom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

craig davids största fan :

freud elr?

nä har hört nog

Du har säkert hört det ena och det andra, men du har inte sett nåt alltså.
Nu om du ursäktar har jag viktigare saker att göra än att argumentera med en som inte ens kan köpa sina egna ciggaretter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Du har säkert hört det ena och det andra, men du har inte sett nåt alltså.
Nu om du ursäktar har jag viktigare saker att göra än att argumentera med en som inte ens kan köpa sina egna ciggaretter

oj oj oj vad kränkt jag känner mig


   
SvaraCitera

Vad gör man om man är betahane då?


   
SvaraCitera
mynona

Fasiken: så aldrig visa itnresse som alfahanne typ??
typ om man har sex så typ e de alltid en smo inte gillar den andra elr typ fejkar det??

nej, jag bryr mig inte om alfahannar. jag tänkte på en allmän psykologisk princip och reaktionsmönster


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

nej, jag bryr mig inte om alfahannar. jag tänkte på en allmän psykologisk princip och reaktionsmönster

ni människor.. tihi RodnarHjärta


   
SvaraCitera
mynona

Fasiken:

ni människor.. tihi RodnarHjärta

är inte du också en människa? vad är du får något annars? FörvånadHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tumblr_static_peasants.gif

Zzzzz.


   
SvaraCitera