Aviseringar
Rensa alla

fråga amsi


Ämnesstartare

fråga vad ni vill tänker inte ljuga


   
Citera
Ämnesstartare

Hur mår du? Har du haft en fin dag? Tycker du att jag är jobbig/ konstig/ korkad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har du någon/några förebilder? vem/vilka?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nea:
Hur mår du? Har du haft en fin dag? Tycker du att jag är jobbig/ konstig/ korkad?

just nu mår jag okej. mår bättre än jag gjorde förut. allt kommer att bli bra. idag har jag strukit en massa kläder, lagat mat två gånger, packat, lekt med min bror och pratat i telefon. är inte nöjd med dagen, hade velat se havet. 
jag tycker inte att du är något av det du nämnde, du är snäll, rolig, modig och har bra åsikter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

frukt:
har du någon/några förebilder? vem/vilka?

vilken svår fråga. jag tror inte att jag kan säga att jag har någon speciell i åtanke, men folk som påverkat mig väldigt mycket är en biologilärare, en serietecknare, äldre vänner och umare. beundrar dem av olika anledningar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur blev du så smart?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad kan jag fråga dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:
hur blev du så smart?

definiera smart.

mopsen:
vad kan jag fråga dig?

du kan fråga mig vad du kan fråga mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh, så fint att du mår bättre. Att stryka och laga mat är rätt så rogivande kan jag tycka, tycker du om det? Jag bakade pizza ikväll och åt hela själv, det var kul. Ska du resa någon stans?Det låter lite fint, ändå. Kanske kan du se havet imorgon, om du inte har något särskilt för dig. Jag tror jag skulle vilja bada i havet nu snart, om jag lyckas komma i. Tycker om det. Tycker du om att bada i hav?Så fint. Tack, och detsamma.

amsi:

just nu mår jag okej. mår bättre än jag gjorde förut. allt kommer att bli bra. idag har jag strukit en massa kläder, lagat mat två gånger, packat, lekt med min bror och pratat i telefon. är inte nöjd med dagen, hade velat se havet. 
jag tycker inte att du är något av det du nämnde, du är snäll, rolig, modig och har bra åsikter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför är du så arrogant?

(No offense) VEM FAAN BRYR SIG OM DIG OCH DITT LIV!?!?!?!?!?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nea:
Åh, så fint att du mår bättre. Att stryka och laga mat är rätt så rogivande kan jag tycka, tycker du om det? Jag bakade pizza ikväll och åt hela själv, det var kul. Ska du resa någon stans?Det låter lite fint, ändå. Kanske kan du se havet imorgon, om du inte har något särskilt för dig. Jag tror jag skulle vilja bada i havet nu snart, om jag lyckas komma i. Tycker om det. Tycker du om att bada i hav?Så fint. Tack, och detsamma.

jag avskyr att stryka. vad hade du på din pizza? jag ska besöka släktingar. får se havet någon annan dag. gillar inte att bada i havet. för mycket farligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gunar1234567890:
Varför är du så arrogant?

(No offense) VEM FAAN BRYR SIG OM DIG OCH DITT LIV!?!?!?!?!?!

hej, hjärtegrynet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: du kan fråga mig vad du kan fråga mig.

är du bra på det här?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När ska vi ses nästa gång?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ARROGANT


   
SvaraCitera