Aviseringar
Rensa alla

Fråga Anders & Måns


Ämnesstartare

Vart tog detta underbara programmet vägen igentligen?
Det var ju så jädra roligt ju [sad][blush]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Oh, jag kollade faktiskt igenom hela serien (vanliga plus fråga) nu i förra veckan.

9 av 10 svenskar heter LarsÅke....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

9 av 10 svenskar heter LarsÅke....

Ja juste [bigsmile]
Jag kommer ihåg nått avsnitt där de har byggt nån horisontmätarhjälm [rolleyes] Det var så jädra kul!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

määki:

Jag kommer ihåg nått avsnitt där de har byggt nån horisontmätarhjälm [rolleyes] Det var så jädra kul!

Ja, det är första!

Men så jävla bra pingisavsnittet. När de säger typ... basketen har sin hop-hop, Skejtare har sin punkrock och pingispelare.. ja, de har sin rapcore, man bara aaaaaaa!

Och när de typ säger att någon gammal randomgubbe (historiker eller liknande) tar ut sin ilska genom att vara sångare i Dark Funeral på fritiden, men att han direkt efter ser att de inte alls är samma människa


   
SvaraCitera

Budolicious:

9 av 10 svenskar heter LarsÅke....

Det är inte serien Fråga Anders & Måns utan serien, Anders & Måns. Ursäkta mina nördiga egenskaper i ämnet [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anders och Måns [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rivethead:

Det är inte serien Fråga Anders & Måns utan serien, Anders & Måns. Ursäkta mina nördiga egenskaper i ämnet [blush]

Det visste faktiskt jag med. Men jag var så fräck och tog upp det ändå[cute]


   
SvaraCitera

Budolicious:

Det visste faktiskt jag med. Men jag var så fräck och tog upp det ändå

Budolicious:

(vanliga plus fråga)

fan... [blush]


   
SvaraCitera

Förövrigt är det Anders & Måns som ligger bakom året julkalender. [smile]


   
SvaraCitera

Anders & Måns är underbara ja men de tycker om att turnera/ hålla på med radio så de brukar köra TV sen turné ett tag.

Men de kommer tillbaka till rutan i jul då de ska hålla i Julkalendern!

Rivethead:

julkalender.

Äsch du hann först [bigcheers]

F.Ö är bästa avsnittet de gjort, det första avsnittet. Det ang. kontorsstosputtande.


   
SvaraCitera

Budolicious:

Men så jävla bra pingisavsnittet. När de säger typ... basketen har sin hop-hop, Skejtare har sin punkrock och pingispelare.. ja, de har sin rapcore, man bara aaaaaaa!

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CaithSith:

[bigsmile]

[blush][blush][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rivethead:

Förövrigt är det Anders & Måns som ligger bakom året julkalender. [smile]

Nej [surprised] Fyfan vad skojj [bigsmile] Jag måste titta på julkalendern i år [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har deras autografer [cool] Hör ständigt att jag både är lik och beter mig som Anders. Heter Anders gör jag också [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Har deras autografer Hör ständigt att jag både är lik och beter mig som Anders. Heter Anders gör jag också

Men om du beter dig och är lik Anders är du ju grymt kul! [bigsmile]


   
SvaraCitera