Aviseringar
Rensa alla

Fråga ang. amfetamin.


Ämnesstartare

Bättre än alkohol, sämre än mycket annat.

Ganska meningslös drog att festa på, men väldigt bra om man ska plugga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hänskapt:

fulla personer är trötta medan påtända personer är pigga [zzz]

Jag är då aldrig trött när jag är full [no-no]


   
SvaraCitera

Mawns:

Ganska meningslös drog att festa på

har du provat? inte för att jag har, men methedrone har jag provat och jag älskar det, för det är allt man vill åt: lycka och briljans, en platå att blicka utifrån över livet och se saker på ett äkta sätt [love]

Budolicious:

Jag är då aldrig trött när jag är full [no-no]

okej, isf trycker du under rätt många känslor när du är nykter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hänskapt:

okej, isf trycker du under rätt många känslor när du är nykter

Åh, analyserarn[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hänskapt:

har du provat? inte för att jag har, men methedrone har jag provat och jag älskar det, för det är allt man vill åt: lycka och briljans, en platå att blicka utifrån över livet och se saker på ett äkta sätt [love]

Är ganska säker på att methedrone är likt MDMA utöver de amfetaminliknande effekterna. Inte helt säker, men ganska. Om det är så så är det inte alls samma high.

MDMA är mycket mer värt att festa på [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Är ganska säker på att methedrone är likt MDMA utöver de amfetaminliknande effekterna. Inte helt säker, men ganska.

Lär vara grymt neurotoxiskt om det verkar på både serotonin och dopaminsystemen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

en kompis

HEHEHHEHE


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron:

HEHEHHEHE

[cute]

gendloggen:

Man blir speedad och glad. En rolig drog helt enkelt.

jag fick feber


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brk g:

Lär vara grymt neurotoxiskt om det verkar på både serotonin och dopaminsystemen.

Hey, Mephedrone lyckades så varför skulle inte Methedrone göra det?

Subjective effects have been reported similar to both MDMA and amphetamines, producing responses such as increased sociability, euphoria, disinhibition, energy, stimulation and potential aphrodisiac qualities

Källa: Wiki [zzz][zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Hey, Mephedrone lyckades så varför skulle inte Methedrone göra det?

😉


   
SvaraCitera

Mawns:

Är ganska säker på att methedrone är likt MDMA utöver de amfetaminliknande effekterna. Inte helt säker, men ganska. Om det är så så är det inte alls samma high.

Ok. [smile] Tänkte också lite på det... men trodde inte det var så stor skillnad på olika cs-rus


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hänskapt:

Ok. [smile] Tänkte också lite på det... men trodde inte det var så stor skillnad på olika cs-rus

Aj aj, så är inte bra att tänka. Är stor skillnad på olika, t.ex. Ritalin och Kokain, och dessutom så är methedrone lika mycket empatogen som centralstimulant.


   
SvaraCitera

Mawns:

Aj aj, så är inte bra att tänka. Är stor skillnad på olika, t.ex. Ritalin och Kokain, och dessutom så är methedrone lika mycket empatogen som centralstimulant.

Mjo, jag har fattat det nu. ^^ Serotoninstorm i hjärnan är ju en underbar företeelse.


   
SvaraCitera

detberorpå:

Är i desperat behov av svar väldigt snabbt..

testa alldrig amfetamin. kör cannabis ist, skönare och ofarligt[cute]


   
SvaraCitera