Aviseringar
Rensa alla

Fråga ang. yasmin.


Ämnesstartare

yasmin ska ju tydligen driva bort vätska i kroppen, men är det bara när man samlar på sig extra mycket, som vid mens, eller hela tiden?

jag har ätit neovletta i tre månader och gått upp rätt mycket i vikt (vet inte om det är därför dock) och jag funderar på om det är vätska eller rent fett, haha. i vilket fall är jag glad att jag har gått upp så nu är jag ganska rädd för att gå ner typ fem kilo bara för att jag börjar med yasmin.
för jag väger bara ca 54 kilo och det käns inte jättepepp att tappa den vikten som sagt, går gärna upp mer.

kan man förresten gå upp så mycket i vikt bara genom vätskeansamlingar?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

ja det kan man framför allt så blir man väldigt svullen.

men jag tror att när jag åt ppiller o gick upp i vikt var det för att jag hade så stor aptit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lajnowh:

ja det kan man framför allt så blir man väldigt svullen.

men jag tror att när jag åt ppiller o gick upp i vikt var det för att jag hade så stor aptit

jag ser ut som en jävla luftballong runt magen, jag ser fetare ut än vad min gravida faster gjorde i nionde månaden. och jag väger 54 kilo som sagt, inte det ultimata.
så den får gärna försvinna lite, men jag är nöjd med mina ben och min rumpa och armarna, så jag vill inte tyna bort. hoppas det är pga aptiten jag gick upp då och inte vätska.


   
SvaraCitera

Du borde väl märka själv om du åt mer mat än vanligt (ökad aptit är väl en av biverkningarna) när du åt Neovletta. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daisuki Duckieeee:

Du borde väl märka själv om du åt mer mat än vanligt (ökad aptit är väl en av biverkningarna) när du åt Neovletta.

men nej det vet jag inte, då skulle jag ju inte ha frågat. jag har inte tänkt på det.


   
SvaraCitera

ruunar:

jag har ätit neovletta i tre månader och gått upp rätt mycket i vikt (vet inte om det är därför dock) och jag funderar på om det är vätska eller rent fett, haha.

Om du bara har ätit det i tre månader kan det vara vätska, ja.

ruunar:

och jag väger 54 kilo som sagt, inte det ultimata.
så den får gärna försvinna lite,

Är ju inte mycket? [shake] Om du nu inte är 140 cm lång eller något, vilket jag tvivlar på att du är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Är ju inte mycket? Om du nu inte är 140 cm lång eller något, vilket jag tvivlar på att du är.

förlåt mig, men kan du inte läsa? jag skrev att jag INTE vill tappa vikten för jag gillar mina 54 kilo, jag skrev även att jag är väldigt svullen runt magen dock, så jag ser ut som att jag är gravid, vilket jag gärna slipper om det är möjligt. men inte genom att gå ner flera kilo.


   
SvaraCitera

ruunar:

förlåt mig, men kan du inte läsa? jag skrev att jag INTE vill tappa vikten för jag gillar mina 54 kilo, jag skrev även att jag är väldigt svullen runt magen DOCK så jag ser ut som att jag är gravid, vilket jag gärna slipper om det är möjligt. men inte genom att gå ner flera kilo.

Kan absolut läsa. I första inlägget lät det som det, ja. I ett inlägg lite längre fram lät det tvärtom.

Om du inte har märkt att du har ökad aptit är det antagligen vätska, vilket lätt samlas på magen och brösten. Tycker du ska äta Neovletta ett tag till, eftersom vätskeansamlingarna brukar försvinna efter några månader.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Om du inte har märkt att du har ökad aptit är det antagligen vätska, vilket lätt samlas på magen och brösten. Tycker du ska äta Neovletta ett tag till, eftersom vätskeansamlingarna brukar försvinna efter några månader.

det är möjligt att jag har fått ökad aptit, men jag vet inte riktigt, jag har inte så.. bra koll.

jag har inte fått större bröst i alla fall, men däremot har hela kroppen blivit bättre. som armar, lår, ben i huvud taget, rumpan.. och magen då. ja, alltså. det finns ju inte så mycket att göra. jag får se hur jag reagerar på yasmin, går jag ner i vikt kommer jag väl helt enkelt byta då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Om du inte har märkt att du har ökad aptit är det antagligen vätska, vilket lätt samlas på magen och brösten. Tycker du ska äta Neovletta ett tag till, eftersom vätskeansamlingarna brukar försvinna efter några månader.

det är möjligt att jag har fått ökad aptit, men jag vet inte riktigt, jag har inte så.. bra koll.

jag har inte fått större bröst i alla fall, men däremot har hela kroppen blivit bättre. som armar, lår, ben i huvud taget, rumpan.. och magen då. ja, alltså. det finns ju inte så mycket att göra. jag får se hur jag reagerar på yasmin, går jag ner i vikt kommer jag väl helt enkelt byta då.


   
SvaraCitera

ruunar:

jag har inte fått större bröst i alla fall, men däremot har hela kroppen blivit bättre. som armar, lår, ben i huvud taget, rumpan.. och magen då. ja, alltså. det finns ju inte så mycket att göra. jag får se hur jag reagerar på yasmin, går jag ner i vikt kommer jag väl helt enkelt byta då.

Men, jag förstår inte riktigt varför du ska byta? För att du gått upp i vikt?
Jag tycker fortfarande att du ska vänta med det någon månad till, för att se om vätskeansamlingarna gått ned sig lite. Gör de inte det får du helt enkelt byta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Men, jag förstår inte riktigt varför du ska byta? För att du gått upp i vikt?
Jag tycker fortfarande att du ska vänta med det någon månad till, för att se om vätskeansamlingarna gått ned sig lite. Gör de inte det får du helt enkelt byta.

nej, för att jag har förjävliga menssmärtor.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera