Aviseringar
Rensa alla

Fråga en ännu mer uttråkad administratör


Åtta
Ämnesstartare

Knarko:

Vad/Vilka snackar vi om på moderatorforumet??

Jag brukar mest snacka om dig. Fast det är ju i och för sig inte i modforumet, utan i ännu mer exklusiva kretsar.

framtidstron lever:

Har du utbildning eller är du självlärd?

Både och. Jag har viss universitetsutbildning inom systemvetenskap, så därifrån har jag viss kunskap inom databasmodellering och -hantering, hur man skriver kravspecifikationer och annat administrativt trams, samt viss programmeringsutbildning. Men när det gäller webutveckling så är jag till 99% självlärd. Lustigt nog är det det administrativa tramset som jag haft mest nytta av, om man ser till det jag lärt mig i min utbildning.

Redbulls:

Du vet mycket väll vad jag pratar om!!

Nej, jag vet inte. [cry]


   
SvaraCitera

Åtta:

Nej, jag vet inte.

fyy fan för dig!![mad]


   
SvaraCitera

Går det bra?


   
SvaraCitera

har jag fina tuttar??!

Brukar du se ner på kortare killar
är du stolt_lång

Va e bäst, lång kille eller normallång

hur gör jag för att få snuskpm, har provat allt men får inte ändå

kan jag bli mod eller är jag för yrvädrig

utförde du en sexuell handling för att komma dit du är idag på um?

Mvh postorderhoran


   
SvaraCitera

får ja bli moderator


   
SvaraCitera

Åtta:

fråga mig vad ni vill

Jag har länge funderat - ibland på skoj, ibland på fullaste allvar - om kebu är ditt dubbelkonto - det i kombination med vad som står i hans signatur, plus att man ibland behöver avreagera sig.

Så min fråga är: är kebu12 ditt dubbelkonto (inte för att jag tror att du skulle avslöja det om det var så[ops]) och vad har du öht. för anknytning till kebu - eller han till dig, med tanke på det som står i hans signatur om att han tillhör dig och man ska fråga dig om timpris?

Varför har han det i sin signatur öht.?


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

My dreams are her:

Går det bra?

Nej, ni är för långsamma! [mad]

Postorderhoran:

har jag fina tuttar??!

Jag vet ej. Är rädd att jag behöver bilder. För vetenskapen.

Postorderhoran:

Brukar du se ner på kortare killar

Jag ser ned på de flesta. Fast faktum är att jag är så van att folk är kortare än jag att när jag ser någon som är längre än jag så blir jag automatiskt rädd för dem.

Postorderhoran:

är du stolt_lång

Ja. [cool]

Postorderhoran:

Va e bäst, lång kille eller normallång

Lång kille kan nå saker som är positionerade högt uppe på hyllor. Normallånga killar kan dock åka buss utan att krossa sina knän i ryggen på sätet framför. Så jag vet inte riktigt. Det beror nog på vad du ska ha honom till.

Postorderhoran:

hur gör jag för att få snuskpm, har provat allt men får inte ändå

Jag har heller aldrig fått snusk-PM, så jag är rädd att jag inte kan hjälpa dig. [sad] Ett tips är dock att ha en bild på en snigg tjej som avatar, och sedan skriva så mycket du kan i sexforumet om hur kåt du är, o.s.v.

Postorderhoran:

kan jag bli mod eller är jag för yrvädrig

Jag vet faktiskt inte. Jag har inte så bra koll på din posthistorik. De flesta brukar dock lugna ned sig automatiskt när de blir moderatorer. Det är viktigare att du kan skälla på användare utan att börja gråta när de skäller tillbaka.

Postorderhoran:

utförde du en sexuell handling för att komma dit du är idag på um?

Hmm... Bra fråga. Jag kan har förvisso utfört sexuella handlingar på flertalet UM:are, men ingen som varit i en maktposition, vad jag kan minnas. Så nej, jag tror att jag tagit mig dit jag är tack vare min ofantliga charm.


   
SvaraCitera

älskar du capture mer än du älskar kropotkin?


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

tevepro:

får ja bli moderator

Nej. Du är VIP. Folk som är VIP är automatiskt diskvalificerade p.g.a. diskrimering.

Storchen84:

är kebu12 ditt dubbelkonto

Hah. Nej. [bigsmile]

Storchen84:

vad har du öht. för anknytning till kebu - eller han till dig, med tanke på det som står i hans signatur om att han tillhör dig och man ska fråga dig om timpris?

Vi har ingen anknytning ö.h.t. Men en av fördelarna med att vara moderator är att man kan redigera folks signaturer. [cute]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

enhimmelskdrog:

älskar du capture mer än du älskar kropotkin?

Capture klöser inte på soffan, så ja.


   
SvaraCitera

Åtta:

Capture klöser inte på soffan, så ja.

åh har han rivit sönder den? [sad]


   
SvaraCitera

Åtta:

Men en av fördelarna med att vara moderator är att man kan redigera folks signaturer.

Innebär det att det var du som satte den texten i hans signatur? Eller att du ändrat den nu efter att jag frågat?


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

åh har han rivit sönder den?

Mja. Han försöker i alla fall.

Men hur kan man vara arg på honom?

Image

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Storchen84:

Innebär det att det var du som satte den texten i hans signatur?

Det har jag aldrig sagt att jag gjort. Jag nämnde bara att vi har den möjligheten. [cute]


   
SvaraCitera

Åtta:

Men hur kan man vara arg på honom?

undrar också [blush] kan bara vara arg på min katt i typ en sekund om han har rivit mig eller så


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

Go go go! Vill ha intressanta/kluriga/många frågor. Underskatta inte den tristess jag upplever!


   
SvaraCitera

känner du dig äldre än du är?


   
SvaraCitera