Aviseringar
Rensa alla

Fråga en fråga till dig själv


oats
 oats
Ämnesstartare

Behöver jag exempel? Nej  

Gör jag exempel ändå? Ja 

Vad tycker jag egentligen om att katten leker med flöjtborsten? Att det är bra användning av flöjtborsten 


   
Citera

Vad tycker jag om att två tjejer dansar tryckare? Det får de gärna göra. Det är ingenting konstigt om de bara dansar med varandra!


   
SvaraCitera

Hur ser din framtid ut? Vill inte tänka på de.


   
SvaraCitera

När e maten färdig??  dunno 🙁 


   
SvaraCitera
mynona

heter de fråga frågor eller heter det ställa frågor? det heter ställa frågor man ska inte säcka ihop


   
SvaraCitera

Vad längtar du efter just nu?! Familj, vänner. Saknar dom så in i norden!


   
SvaraCitera
Yaren

skorpion76:
Vad tycker jag om att två tjejer dansar tryckare? Det får de gärna göra. Det är ingenting konstigt om de bara dansar med varandra!

Vadå så det är "konstigt" om de gör mer? 
Vad tyckte jag om skorpion76's svar? Jag tyckte inte om det 


   
SvaraCitera
oats
 oats
Ämnesstartare

mynona:
heter de fråga frågor eller heter det ställa frågor? det heter ställa frågor man ska inte säcka ihop

aa juste, men gillar upprepningen av ordet o gillar inte ordet 'ställa' men aa, är inte bra svenska med 'fråga en fråga' sant det 


   
SvaraCitera
mynona

oats:

aa juste, men gillar upprepningen av ordet o gillar inte ordet 'ställa' men aa, är inte bra svenska med 'fråga en fråga' sant det 

man ställa en ställa. ställa ställor. jag tycker mycket om ordet ställa


   
SvaraCitera

oats:

aa juste, men gillar upprepningen av ordet o gillar inte ordet 'ställa' men aa, är inte bra svenska med 'fråga en fråga' sant det 

Det tänkte jag också på, men tyvärr går det inte att ändra rubriker i efterhand. Då får man inteället starta en ny tråd. Enda problemet blir i sådant fall att man har två trådar i samma ämne. et vet jag av tidigare erfarenhet! OskyldigGalenRodnarArg


   
SvaraCitera
reben

kan du säga ngt smart ? ne helst inte


   
SvaraCitera

Varför är det bra att ställa frågor till sig själv? För att man får så bra svar då!


   
SvaraCitera

varför är du så efterbliven? mina gener.


   
SvaraCitera

Vad ska du bli när du är stor? Nej.


   
SvaraCitera

mamma eller pappa? mamma

 


   
SvaraCitera