Aviseringar
Rensa alla

Fråga fasiken


Ämnesstartare

Så nu kan ni fråga mig om vad som helst *_*

Kommer svara ärligt om allt ni frågar om!

Men jag kmr inte avslöja saker som t.ex. min adress, ålder, kön, vad jag jobbar/pluggar med osv. Alltså sånt som kan göra att folk vet vem jag är irl o kanske börjar peka mot mig o säga att "de e ju hen!" 


   
Citera
Ämnesstartare

Älskar du mig?

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så avslöja ja mitt kön 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

materialarn:
Älskar du mig? 

Känner ingenting gentemot dig. Mer nån läskig människa pga din bild.. typ nån som får mig o undra hur du skulle mörda mig ifall jag sov över hos dig. Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ändrade till "hen"

hatar det ordet xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

Känner ingenting gentemot dig. Mer nån läskig människa pga din bild.. typ nån som får mig o undra hur du skulle mörda mig ifall jag sov över hos dig. Ledsen

Aaaw 🙁


   
SvaraCitera

Vad tycker du om att du hänger på UM?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har du en bild på klänningen? får jag se den?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:
Vad tycker du om att du hänger på UM?

Just nu senaste tiden när jag började hänga på tiny igen och nu forumet så har jag ändå känt mig lite gladare eftersom jag får prata med er. Märkt att jag står och ler väldigt mycket när jag går ut och röker.. står där och tänker på saker man skrivit om på tiny eller i forumet. Känslan av att någon ser en också Rodnar

Men jag vet att jag kommer må piss så fort jag låter mig själv läsa gamla PM elr läsa om vad umare hittar på med sina vänner. 
Barnsligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ply:
har du en bild på klänningen? får jag se den?

Ja men då får du vänta till helgen! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

Ja men då får du vänta till helgen! 

väntar tills söndag 15:38


   
SvaraCitera
time
 time

Fasiken: Men jag vet att jag kommer må piss så fort jag låter mig själv läsa gamla PM elr läsa om vad umare hittar på med sina vänner. 
Barnsligt

Varför? Ledsen


   
SvaraCitera

Fasiken: Men jag vet att jag kommer må piss så fort jag låter mig själv läsa gamla PM

Varför?

Fasiken: r läsa om vad umare hittar på med sina vänner.

För att du känner dig utanför eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om du fick välja tre personer från um att gå på dubbeldejt med, det vill säga att en av dem var din dejt, vilka skulle du välja då och vad skulle ni hitta på?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ply: väntar tills söndag 15:38

Mer söndag 19:00-20:00
De e då jag ska hem till mitt syskon!


   
SvaraCitera