Aviseringar
Rensa alla

Fråga fasiken


Ämnesstartare

Fasiken:

Mer söndag 19:00-20:00
De e då jag ska hem till mitt syskon!

hm okej, 20.04


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Varför? Ledsen

Fantastiskt:

Varför?

För att du känner dig utanför eller?

Gamla PM som får mig att ångra saker o sakna en person väldigt mycket. Skriver envägs pm till den ibland. Vet inte  "envägs" är rätt ord Galen

Och ja jag önskar då rätt ofta att jag inte varit som jag varit elr är som jag är, när jag läser sånt. Typ få upp en bild av den umaren o dens kompisar, se dom glada o skratta åt det. Sen känna att det var längesedan jag gjorde något. Kanske börja tänka på gamla vänskaper o sakna dom osv. 


   
SvaraCitera
time
 time

Fasiken:

Gamla PM som får mig att ångra saker o sakna en person väldigt mycket. Skriver envägs pm till den ibland. Vet inte  "envägs" är rätt ord Galen

Och ja jag önskar då rätt ofta att jag inte varit som jag varit elr är som jag är, när jag läser sånt. Typ få upp en bild av den umaren o dens kompisar, se dom glada o skratta åt det. Sen känna att det var längesedan jag gjorde något. Kanske börja tänka på gamla vänskaper o sakna dom osv. 

Aww. Stor kram Fasiken Hjärta


   
SvaraCitera

Fasiken:

Gamla PM som får mig att ångra saker o sakna en person väldigt mycket. Skriver envägs pm till den ibland. Vet inte  "envägs" är rätt ord Galen

Och ja jag önskar då rätt ofta att jag inte varit som jag varit elr är som jag är, när jag läser sånt. Typ få upp en bild av den umaren o dens kompisar, se dom glada o skratta åt det. Sen känna att det var längesedan jag gjorde något. Kanske börja tänka på gamla vänskaper o sakna dom osv. 

Lär dig skillnaden på drömmar och livet. Typ.
Veta att drömmar är drömmar och aldrig någonsin kan vara livet. Men att de är härliga att drömma om.
Och att livet är nu.

Heeheheh
Fan det smartaste jag sagt i hela mitt liv. Ska  hänga citatet på väggen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ply:
om du fick välja tre personer från um att gå på dubbeldejt med, det vill säga att en av dem var din dejt, vilka skulle du välja då och vad skulle ni hitta på?

oj!!
Först tänkte jag på parmiddag.. hm 😛 skrev jättefint 🙁 nu orkar jag inte

Men det var en svår fråga. Vet inte riktigt.. får ta de tre jag pratat med mest sen jag kom tillbaka. Pmr och Fanta. Jag och Terry! 

Dom e lite som marshal o lily
jag e väl lite som ted 🙁
o terry e lite som robin
xD
Vi skulle nog sitta rätt tysta på en restaurang, typ askonstig stämning. Tror alla skulle vilja gå och dö lite faktiskt. Terry kmr sitta o skaka o ba fuck vi måste ha öl 🙁 

men ah vi beställer öl o pang på vi e fulla o nu pratar vi som fan om allting, mycke skratt o dumheter.

känns som att v är på väg till en konsert men pmr o fanta lånar terrys bil o har massa sex medan ja o terry sitter på nån bänk o kollar ut över vattnet o pratar om hur vi hoppas att våra partners ska se ut o hur vi vill bo :$ 

vi missar konserten 

men de gör inget för vi e ganska glada

bryter oss in på nån aula o låtsas att vi spelar i ett band inför en stor publik :$

nån spelar in me sin mobil oxo

typ nån vi bara vill glömma när vi hör sen 😛 😛


   
SvaraCitera
mynona

vad tycker du om namnet margareta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:

Lär dig skillnaden på drömmar och livet. Typ.
Veta att drömmar är drömmar och aldrig någonsin kan vara livet. Men att de är härliga att drömma om.
Och att livet är nu.

Heeheheh
Fan det smartaste jag sagt i hela mitt liv. Ska  hänga citatet på väggen.

Aldrig haft problem att se skillnaden ?
Är ju mer att jag får upp en bild i huvudet om det dom skriver om och det får mig att sakna när man själv gjorde det med vänner. o känna sig lite hopplös typ så Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

oj!!
Först tänkte jag på parmiddag.. hm 😛 skrev jättefint 🙁 nu orkar jag inte

Men det var en svår fråga. Vet inte riktigt.. får ta de tre jag pratat med mest sen jag kom tillbaka. Pmr och Fanta. Jag och Terry! 

Dom e lite som marshal o lily
jag e väl lite som ted 🙁
o terry e lite som robin
xD
Vi skulle nog sitta rätt tysta på en restaurang, typ askonstig stämning. Tror alla skulle vilja gå och dö lite faktiskt. Terry kmr sitta o skaka o ba fuck vi måste ha öl 🙁 

men ah vi beställer öl o pang på vi e fulla o nu pratar vi som fan om allting, mycke skratt o dumheter.

känns som att v är på väg till en konsert men pmr o fanta lånar terrys bil o har massa sex medan ja o terry sitter på nån bänk o kollar ut över vattnet o pratar om hur vi hoppas att våra partners ska se ut o hur vi vill bo :$ 

vi missar konserten 

men de gör inget för vi e ganska glada

bryter oss in på nån aula o låtsas att vi spelar i ett band inför en stor publik :$

nån spelar in me sin mobil oxo

typ nån vi bara vill glömma när vi hör sen 😛 😛

haha vem är terry? terrormat? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
vad tycker du om namnet margareta?

ingenting
elr de får mig o tänka på en gammal klasskamrat Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ply:

haha vem är terry? terrormat? 

haha ja xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill ha massa frågor så ja inte kmr igång me pluggandet :$


   
SvaraCitera

Fasiken:

Aldrig haft problem att se skillnaden ?
Är ju mer att jag får upp en bild i huvudet om det dom skriver om och det får mig att sakna när man själv gjorde det med vänner. o känna sig lite hopplös typ så Ledsen

Du saknar nånting du har upplevt. Men eftersom att du inte är mitt i det just nu vet du inte hur det är även om du tror det. För man förfinar/försämrar alltid allting i sitt huvud. Alltså är det  bara en dröm. Alltså mår du dåligt över att du inte upplever din dröm.
Inse att det bara är en dröm som du ej kan uppnå. 
Lev livet nu..

Tycker inte det här va de smartaste jag sagt. Ska inte hänga det här på väggen.Jag fattar vad du menar, fattar inte vad jag menar.Men det låter lite fint ändå.


   
SvaraCitera

Haha jag lät ju bara asdryg nu. Förlåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle du umgås med mig om vi blev grannar? hur skulle vår relation se ut?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur mycket bjuder du för en natt med xib?


   
SvaraCitera