Aviseringar
Rensa alla

Fråga Flatan


Ämnesstartare

Jo.


   
Citera
B3ll4

Hur blev du så stark?


   
SvaraCitera

Tappade du någon vän/några vänner när du kom ut? Det gjorde jag. [sad]


   
SvaraCitera

Tar du illa upp när/om någon drar ett homo-skämt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Hur gör man för att få ligga med två lesbiska tjejer om man är kille?

Är dom lesbiska tjejer kommer det inte gå. eftersom två lesbiska tjejer inte tänder på killar och inte ksulle komma i närheten av en snopp. vill man ligga med två bisexuella tjejer går det säkert bra, man får försöka utöka sin bekantskapskrets, umgås med massa gaymänniskor.

jag äri nte expert inom det området dock...


   
SvaraCitera

strippinsoldier:

Tappade du någon vän/några vänner när du kom ut? Det gjorde jag. [sad]

Vad är du?[surprised][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

B3ll4:

Hur blev du så stark?

jag är väldigt svag... det var tre år sedan jag tränade mina armar 😉
men om du menar psykiskt, min mamma har gjort mig stark. hon e själv väldigt framåt och har alltid sagt att jag är bra som jag är och sånt. tror ens föräldrar har en stor del i ens självkänsla och självförtroende.


   
SvaraCitera

smörgåsbord:

Vad är du?[surprised][blush]

I'm gay like a rainbow. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

strippinsoldier:

Tappade du någon vän/några vänner när du kom ut? Det gjorde jag.

Jag gjorde inte det, som tur var... alla vänner jag hade när jag kom ut visste redan att jag var annorlunda, att jag gillade tjejer också, det var bara en bonusgrej på min crazy personlighet 🙂 tappar man vänner när man kommer ut så är man better off without them. Då gillade dom inte en för den man är utan för den man utsåg sig för att vara, dvs, dom var inga riktiga vänner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smörgåsbord:

Tar du illa upp när/om någon drar ett homo-skämt?

ge mig ett exempel, jag vet inte riktigt vad du menar. sen kan jag inte komma på att någon dragit ett homoskämt någongång då jag hört på 😛


   
SvaraCitera

Lesbiskbloggare:

tappar man vänner när man kommer ut så är man better off without them. Då gillade dom inte en för den man är utan för den man utsåg sig för att vara, dvs, dom var inga riktiga vänner.

Vet. Fast jag tog åt mig ändå. Men bara lite. [blush]


   
SvaraCitera

Du får ursäkta mig, men jag blir så jävla trött på människor som har ett sådant bekräftelsebehov som du. Det är väl sjukt nice att du vågar böga runt om det nu är så, men att försöka skapa sig en hel livsstil kring sin sexualitet är ju fanimej bara ett stort jävla skämt.

Ni kan fan jämnföras med dom nyfrälsta cannabisaktivisterna på femton år med bobban-avatar och "LEGALIZE_IT"-användarnamn, fy FAN!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Genius GZA:

Btw, stämmer det att alla lesbianer är veganer, håriga, småmulliga, fula och bittra?

hets mot folkgrupp? är det det också, om du skulle skriva att du inte skulle komma i närheten av någon annan killes snopp? för jag antar att du är homofob.

många lesbiska försöker leva efter normen, det är sant. tråkigt, men det är så det är. hälften är korthåriga ungefär. de andra är långhåriga och smälter in som straighta, det är därför man inte uppmärksammar dem lika mycket som gay. och jag skulle säga att de flesta lesbiska jag har träffat och känt och sett är smalare än normen. tyvärr, eftersom det är så mycket hysteri om vem som är snyggast hela tiden inom gayvärlden. håriga var det mer förut, på nittiotalet. alltså dom har inte mer hår än andra, det är bara så att det var inne att inte raka sig om man var lesbisk förut. så är det inte längre tror jag, inte i mina kretsar iaf. fula, det beror på vad man tycker. själv är jag väldigt kräsen så jag kan säga att jag tycker att många lite äldre lesbiska gör sig fulare än vad dom kan vara egentligen.

varför lesbiska anses bittra är för att vi hela tiden kämpar motströms, vi får inte gifta oss eller skaffa barn som alla andra. vi har inte samma livsmöjligheter som andra. vi är lika mycket människor och alla ska ha lika rätt i samhället, sägs det, men så är det inte... därför är många lesbiska bittra. men inte om man umgås med dem som kompis. då är dom precis lika glada/sura/tråkiga/roliga som vem som helst skulle vara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

strippinsoldier:

I'm gay like a rainbow

såg att du hade han från goonies som bild 🙂 det är en av mina favoritfilmer och jag har sett typ en miljard filmer 😉 the goonies ligger i topp tio för den är så jävla underbar!!


   
SvaraCitera

strippinsoldier:

I'm gay like a rainbow. [blush]

Really?[surprised] trodderu va ----->_________

Lesbiskbloggare:

ge mig ett exempel, jag vet inte riktigt vad du menar. sen kan jag inte komma på att någon dragit ett homoskämt någongång då jag hört på 😛

Okej ett exempel:
Kalle till din mamma: "Är du lebb?"
Svar: "Nej, men min flickvänn är"
Fast jag kan inga, för jag brukar inte dra sådana [smile]


   
SvaraCitera