Aviseringar
Rensa alla

Fråga Flatan


Lesbiskbloggare:

vi får inte gifta oss

Varför vill ni gifta er?
Är det verkligen så viktigt att ta del av en religion som anser att ni är helt fel ?
[(Min fråga!)]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alabama Rocker:

Ja, om det inte är så att det är porrlebbar.. då är det annorlunda.

är de porrlebbar är de inte lesbiska på riktigt. många tjejjer som gör lesbisk porr är halvt bisexuella eftersom dom ofta börjat som strippor och fått sånt förakt mot män och deras beteende mot dem. de förlorar all tillit mot dem osv. så lite blir dom formade av det, men de skulle oftast inte vara tillsammans med en annann tjej. två upp pumpade tjejer i lesbisk porr som hånglar med hårda tungspetsar är inga lesbiska tjejjer. 90% av dem lär vara straighta. jag är ingen allvetare men jag går på min gaydar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Genius GZA:

Porrlebbarna är de enda lebbarna, de andra vill vi inte ha.

killar tänder på "porrlebbarna" eftersom porrlebbarna är straighta och vill ha er. jag skulle aldrig tända på en straight tjej.


   
SvaraCitera

Lesbiskbloggare:

såg att du hade han från goonies som bild 🙂 det är en av mina favoritfilmer och jag har sett typ en miljard filmer 😉 the goonies ligger i topp tio för den är så jävla underbar!!

Visst är den. Sloth. [love] Haha.

smörgåsbord:

Really?[surprised] trodderu va ----->_________

Men va? Varför då? [shake]


   
SvaraCitera

Lesbiskbloggare:

90% av dem lär vara straighta

Jo, det var därför jag sa porrlebbar istället för hot lezbianz.


   
SvaraCitera

Lesbiskbloggare:

nej, såvida dom inte är bisexuella och gillar både tjejer och killar. sen måste man vara byxmyndig för att ha sex...

vad händer annars, kommer polisen när man håller på för fullt eller?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

strippinsoldier:

Vet. Fast jag tog åt mig ändå. Men bara lite.

det e klart man tar åt sig. det är hemskt och fruktansvärt. men felet ligger i dom och inte i dig. att du tar åt dig och mår dåligt på grund av att dom inte vill vara din vän längre på grund av något som är DU är fullt förståeligt. det är inget du har GJORT, typ snott något, mördat nån eller slagit nån... det är bara som du är och alltid varit. det är det som är så jävla surt.


   
SvaraCitera

Lesbiskbloggare:

det e klart man tar åt sig. det är hemskt och fruktansvärt.

Mja, så hemskt var det inte. Tänkte mer "well, your loss." osv. Ehehe. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pissluffare:

men att försöka skapa sig en hel livsstil kring sin sexualitet är ju fanimej bara ett stort jävla skämt.

jag umgås knappt med några gaymänniskor längre, har min flickvän och mina straighta vänner. jag gillar själv inte gaykulturen alls. de allra flesta lesbiska har mestadels bara gayvänner eftersom de känner sig hemma med dem och antagligen behöver de flesta homosexuella många likasinnade runt sig eftersom vi är en minioritet. cannabis har inget med sexuell läggning att göra och jag skapade tråden och min sida på ungdomar.se för att prata med folk som kanske inte har någon annan att prata med om homo/bisexualitet. man MÅSTE nästan skapa sig en hel livsstik lring sin sexualitet för annars kvävs man, världen är skapad heterosexuell, de flesta filmer, tvprogram, tvserier, media, reklam, tidningar, allt är centrerat runt straighta personer.


   
SvaraCitera

Min vän Joel (bög) säger att det inte finns något som heter gaydar, men jag anser att det finns... Vad anser du - och vad säger din att jag är? (Måste ju testa den)

NadjaLagarTacos.jpg


   
SvaraCitera

strippinsoldier:

Men va? Varför då? [shake]

Jag vet inte, kändes bara som att du var det [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smörgåsbord:

Okej ett exempel:
Kalle till din mamma: "Är du lebb?"
Svar: "Nej, men min flickvänn är"

hehe... nä jag skulle aldrig ta illa upp . gayskämt är ju skämt på skoj. självklart tar man illa upp om det kommer fram folk och säger dumma saker till en på stan, det händer. men det är bara att bita ihop och tänka att det är dom som gör bort sig.


   
SvaraCitera

Lesbiskbloggare:

hehe... nä jag skulle aldrig ta illa upp . gayskämt är ju skämt på skoj. självklart tar man illa upp om det kommer fram folk och säger dumma saker till en på stan, det händer. men det är bara att bita ihop och tänka att det är dom som gör bort sig.

Vad kommer folk fram och säger på stan?[chocked]


   
SvaraCitera

Violine:

Vad anser du - och vad säger din att jag är? (Måste ju testa den)

Jag vet vad den säger mig iaf. [cute][blush]

smörgåsbord:

Jag vet inte, kändes bara som att du var det [blush]

Gay competition:

Tony Erving < Mig

[blush]


   
SvaraCitera

strippinsoldier:

Gay competition:

Tony Erving < Mig

Uhlala, i think it's gettin hot in here[blush]


   
SvaraCitera