Aviseringar
Rensa alla

Fråga Folkpartiet


Ämnesstartare

I den här tråden kan ni själva ställa frågor till partiet. Vi skickar sedan frågorna till vår partikontakt och publicerar därefter svaren på valkampanjsidan.

Innan ni frågar, här är våra "Mot väggen"-frågor som redan är besvarade:
http://ungdomar.se/election.php?category=2&text=6


   
Citera

SpammarN^

Vad tycker KD-Kandidater om Vänsterpartier?


   
SvaraCitera

Skulle bli livat i "Fråga SD"-tråden


   
SvaraCitera

Vill Folkpartiet fortfarande införa språktest för invandrare?


   
SvaraCitera

Hatar ni ungdomar, vill ni belasta psykvården yttreligare eller finns det något annat syfte med er skolpolitik?


   
SvaraCitera

Varför byter ni inte namn från Folkpartiet Liberalerna till bara Folkpartiet då ni inte är liberala?


   
SvaraCitera

Era åsikter om skolbetyg är riktigt dåliga. Om man inför betyg redan från klass 6 kommer eleverna inte bry sig särskilt mycket om betygen när de väl är upp i klass 9. Plus att man vid 12-års-ålder är för liten för betyg. Min fråga är varför ni vill ha betyg så tidigt?


   
SvaraCitera

Är det okej att äta folkpartister istället för djur?


   
SvaraCitera

söta lr sura godisar? vilken e favvo i plock-hyllan alsså


   
SvaraCitera

Så här tycker Erik Almqvist och Björn Söder (SD) om Jan Björklunds (FP) tal i Almedalen:


   
SvaraCitera

Arazoid:

Så här tycker Erik Almqvist och Björn Söder (SD) om Jan Björklunds (FP) tal i Almedalen:

jag tror faktiskt inte att jan björklund bryr sig...


   
SvaraCitera

Gentlemannen:

Varför byter ni inte namn från Folkpartiet Liberalerna till bara Folkpartiet då ni inte är liberala?

Partiet, dom är väl inte särskilt folkliga heller. [cute]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

Arazoid: Så här tycker Erik Almqvist och Björn Söder (SD) om Jan Björklunds (FP) tal i Almedalen:
jag tror faktiskt inte att jan björklund bryr sig...

FP tar upp gammal skåpmat som SD föreslog redan tidigare men som idiotiskt nog röstades ner av FP och övriga utan någon som helst praktisk anledning. FP tar andras idéer som sina egna när det passar dem.


   
SvaraCitera

Bra läsning för idioter som röstar på FP.

http://revfront.org/?p=2848


   
SvaraCitera

Image

Redbulls:

Bra läsning för idioter som röstar på FP.

Låter som något som rasister skulle skriva. Tur så är det inte det.


   
SvaraCitera