Aviseringar
Rensa alla

Fråga jungman för sjuttioelfte gången


Ämnesstartare

ja varför inte, har inga bättre idéer


   
Citera
Ämnesstartare

är du gud?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas: är du gud?

Nej, det tror jag inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur cool är du av 10?

hur töntig är du av 10?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

thl*kt N.: hur cool är du av 10?

10

thl*kt N.: hur töntig är du av 10?

6


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 Äter du frukost? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rotorblad: Äter du frukost?

Nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om du fick bajsa på valfri plats i hela världen, vart skulle du då helst vilja bajsa? 

har du nån gång försökt döda nån ? 

är du lika bra på laga mat som ja fått för mig? 

har du nån gång haft sex me nån o dagen efter ångrat dig så mkt att du sprungit därifrån elr undiviket att titta på den ba för att ah.. du är rädd för att den typ ska va snäll o trevlig medan du själv ba känt  "FUCKING BORT MED DIG" 

ha du nån gång i ditt liv hotat nån annan? 

vilken film har påverkat dig mest av alla? typ livspåverkande .. kanske att du va troende men du blev ateist av en enda film som exempel

har du nån gång sprungit typ på idrotten men känt att nä fy fan va tråkgit de är att springa o istället gått o satt dig o rökt i typ 5min o när du sen genar i skogen o sprnger tillbaka så råkar du hamna före alla andra o idrottsledaren hyllar dig? 

har du snott nått i ditt liv?

om du fick välja en brud på um till din fru, vem skulle de vara då?
om de känns pinsamt eller om du int tkr så om nån på um, vilken kändis skulle du välja? 

vem skulle du helst döda, obama elr hans fru? 

är du bra på rita?

finns det många hus i din närhet?

har du nån gång gått ute i skogen i mörkret o låtit fantasin ta över o skrämt upp dig själv så mkt att du börjat springa för att sedan ramla ihop och typ inte vågat resa på dig ? För att till slut ba fattat att det  bara e du sjlv som skrämt upp dig o de e inte nån som jagat dig


   
SvaraCitera

När kommer din självbiografi?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken: om du fick bajsa på valfri plats i hela världen, vart skulle du då helst vilja bajsa?

nej

Fasiken: har du nån gång försökt döda nån ?

nej

Fasiken: är du lika bra på laga mat som ja fått för mig?

Förmodligen bättre

Fasiken: har du nån gång haft sex me nån o dagen efter ångrat dig så mkt att du sprungit därifrån elr undiviket att titta på den ba för att ah.. du är rädd för att den typ ska va snäll o trevlig medan du själv ba känt "FUCKING BORT MED DIG"

Nej, inte haft sex

Fasiken: ha du nån gång i ditt liv hotat nån annan?

Säkerligen någon gång under tidiga tonåren

Fasiken: vilken film har påverkat dig mest av alla? typ livspåverkande .. kanske att du va troende men du blev ateist av en enda film som exempel

Tror inte att någon film påverkat mig så mycket

Fasiken: har du nån gång sprungit typ på idrotten men känt att nä fy fan va tråkgit de är att springa o istället gått o satt dig o rökt i typ 5min o när du sen genar i skogen o sprnger tillbaka så råkar du hamna före alla andra o idrottsledaren hyllar dig?

Inte blivit hyllad eller kommit först, men någonting i den stilen

Fasiken: har du snott nått i ditt liv?

Ja

Fasiken: om du fick välja en brud på um till din fru, vem skulle de vara då?

Matilda_ksjesinskaja hade nog gjort sig bra, men räknas nog inte som um:are längre

Fasiken: om de känns pinsamt eller om du int tkr så om nån på um, vilken kändis skulle du välja?

känner inga kändisar

Fasiken: vem skulle du helst döda, obama elr hans fru?

Vet inget om något av dem, skulle singla slant

Fasiken: är du bra på rita?

Nej, verkligen inte

Fasiken: finns det många hus i din närhet?

Det finns en del

Fasiken: har du nån gång gått ute i skogen i mörkret o låtit fantasin ta över o skrämt upp dig själv så mkt att du börjat springa för att sedan ramla ihop och typ inte vågat resa på dig ? För att till slut ba fattat att det bara e du sjlv som skrämt upp dig o de e inte nån som jagat dig

Nej det har det inte, stänger av mig själv om mörkret i skogen börjar skrämma mig

Captain Jack Sparrow: När kommer din självbiografi?

Förmodligen aldrig


   
SvaraCitera

Tycker du att du liknar Leifi Plomeros?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du gardiner? Vilken färg? Längd? Tyg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Captain Jack Sparrow: Tycker du att du liknar Leifi Plomeros?

Vet ej vem så gissar på nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rotorblad: Har du gardiner? Vilken färg? Längd? Tyg?

Ja har gardiner, paisleymönstrade, gula/blommiga och röda, inte långgardiner, olika tyg/inte insatt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman:

Ja har gardiner, paisleymönstrade, gula/blommiga och röda, inte långgardiner, olika tyg/inte insatt

Åh najs!! Byter du nu till vintern/julen oså?
Firar du jul? 


   
SvaraCitera