Aviseringar
Rensa alla

Fråga mig


Ämnesstartare

Kan tänka mig att svara. 


   
Citera
Ämnesstartare

vilka är dina favoritböcker? svårt att välja en.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad anser du om moderaterna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
vilka är dina favoritböcker? svårt att välja en.

Det är en jävligt svår fråga som sagt, om jag bara fick äga två böcker vore det nog Postverket av Buk och Att Förstå Makten av Chomskyjäveln men jag vet samtidigt om det är mina absoluta favoriter. Gillar den jag läser nu också, en Hitlerbiografi av Bengt Liljegren. 

Volvo4life:
Vad anser du om moderaterna?

Moderaterna har historiskt sett varit en mörk kraft och är så också idag, men dom gamla moderaterna kunde man iaf respektera dom var inga jävla revionister som försöker gömma sig bakom fernissan "nya arbetarpartiet" osv. Att stå för en sak och göra en annan har annars historiskt sett varit sossarnas paradgren. Mycket bättre att stå för att man är ett arsel tycker jag. När det gäller moderata väljare vet jag inte om dom är egoister eller bara redigt naiva, antar att båda sorterna förekommer. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför är inte gud med mig? Hur förlåter hen mina synder? Måste jag bege mig till en kyrka för detta? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har mänskligheten en framtid?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Varför är inte gud med mig? Hur förlåter hen mina synder? Måste jag bege mig till en kyrka för detta? 

Gud tycker att Jönköpingsborna har förvridit och våldtagits han budskap så att hon har helt tagit bort sin hand i från staden och dess invånare, det var också därför den store Per Ledin lämnade HIV 71 i år. Gud finns i naturen och buteljerad form på systemet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad har du för skostorlek?

vad för slags skor använder du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

- Razorblade -:
Har mänskligheten en framtid?

Svarar med ett kärt citat:
"The planet is fine... the people are fucked"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilken film borde jag se?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
vad har du för skostorlek?

vad för slags skor använder du?

43.

Varianter på sneakers samt stålhättade i vissa arbetssituationer samt när jag är ute med med mitt kickersgäng och knackar bögar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Vilken film borde jag se?

Savages så att du sedan kan berätta för mig om den är värd att se. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vilket kaffe dricker du?

hur gammal var du när du började med kaffe?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Svarar med ett kärt citat:"The planet is fine... the people are fucked"

Yeah, but the planet made the people så att... Skyll på naturen och evolutionen att vi är som vi är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar du potatis?


   
SvaraCitera