Forumet - Fråga mig

Fråga mig

876 0 56

Hmm, satt här och tänkte att jag har inte så kul faktiskt 
och häromdagen ville snoret visa om jag hade en tråd om mig
för att hon inte vet så mycket om mig, men finns ingen sådan tråd
så tänkte att, varför inte göra en nu 

Fråga mig vad ni vill 
så svarar jag om jag vill

Spana också in:

sicilianmind: varför började du röka på? har du märkt något negativt av det? 

har du någon speciell anknytning till dina tatueringar?

Det började nog som ett hyss, att det var kul och spännande. Sen började jag läsa mer om vad gräs egentligen är, och la mycket tid på dokumentärer och sånt. Började medicinera mig själv med gräs mot ångest och det har fungerat toppen, vilket är skönt för mig som vården bara stoppar i massa piller. 
Det negativa med gräset är nog att jag kan bli lite trög under ruset, svårt att förklara saker och ting. Skulle aldrig kunna förklara vägen som hög haha.

Min allra första tatuering är en liten text på nyckelbenet som skulle betyda för mig att våga leva, inte bara existera. Sen har det blivit tatueringar som jag mest tyckt varit snygga, ideér jag haft i huvudet och konst jag gillat. En stor anledning till att jag tatuerar mig är att jag som ung skar mig ganska rejält i armar och ben, och vill dölja detta. Har en familjetatuering på underarmen, med min mamma, min pappas och min brors första bokstav i namnet i ett blått hjärta med guldram. 

FruLiten:
Det började nog som ett hyss, att det var kul och spännande. Sen började jag läsa mer om vad gräs egentligen är, och la mycket tid på dokumentärer och sånt. Började medicinera mig själv med gräs mot ångest och det har fungerat toppen, vilket är skönt för mig som vården bara stoppar i massa piller. 
Det negativa med gräset är nog att jag kan bli lite trög under ruset, svårt att förklara saker och ting. Skulle aldrig kunna förklara vägen som hög haha.

Min allra första tatuering är en liten text på nyckelbenet som skulle betyda för mig att våga leva, inte bara existera. Sen har det blivit tatueringar som jag mest tyckt varit snygga, ideér jag haft i huvudet och konst jag gillat. En stor anledning till att jag tatuerar mig är att jag som ung skar mig ganska rejält i armar och ben, och vill dölja detta. Har en familjetatuering på underarmen, med min mamma, min pappas och min brors första bokstav i namnet i ett blått hjärta med guldram. 
Okej. Va fint! Tack för svaren :)

the_fat_one: vad anser du om asiater?
Inte så mycket faktiskt, har inte tänkt så mycket på vad jag tycker om just asiater faktiskt. Försöker se människor som människor och inte efter ras.

kukoxo:
du är tight gumman ;- )
Åh gu vilken tur, vill ju inte va stor som en gympaghall liksom Förvirrad vem vill de lliksommmm

ennie: vad e ditt drömjobb?
Mitt drömjobb är nog att få driva något slags djurhem, ofta är det ju jobb man ställer upp på utan betalt, så det arbetet kanske får bli någon slags hobby. Jag skulle kunna tänka mig att jobba som personlig assistent, men samtidigt vet jag inte om det är drömmen. Jag vill hjälpa till, hjälpa andra människor eller djur på något sätt i alla fall.

trivs du på um?

vad tycker/tänker du om mig?

är du pepp på sthlmflytt?

har du någon tuff talang, typ kunna rita eller jonglera eller nåt?

vilka fem umare skulle du helst träffa?

gillar du vinägerchips och dr pepper?

vilken film kan du se hur många gånger som  helst utan att tröttna på den?

nykterist: trivs du på um?

vad tycker/tänker du om mig?

är du pepp på sthlmflytt?

har du någon tuff talang, typ kunna rita eller jonglera eller nåt?

vilka fem umare skulle du helst träffa?

gillar du vinägerchips och dr pepper?

vilken film kan du se hur många gånger som  helst utan att tröttna på den?

Jag tror jag trivs, jag är här väldigt mycket. Ibland undrar jag varför.

Jag har så svårt att få kläm på dig, ibland verkar du trevlig och ibland inte alls, lite mixade tankar faktiskt

Det känns ibland som att flytten till Stockholm är det självklara valet just nu, men vissa stunder känns det som att jag kommer bli olycklig där. Slits väldigt mycket i massvis med "tänk om". 

Kan verkligen ingenting, jag är så grymt talanglös, jag har försökt lära mig spela gitarr och piano men har inte tålamod. 

Oj, hmmm.. Det skulle nog bli Isola, Amsi, Höna, Elver och finger tror jag. Blev bara en hög med tjejer minsann. 

Jag älskar vinägerchips, helst Lays. Dr pepper är jag inte riktigt lika på, men gillar cuba cola.

Jag har sett Fight Club väldigt väldigt många gånger och kan se den fler gånger, kan inte komma på någon annan film annars som jag skulle kunna tänka mig se flera gånger.