Aviseringar
Rensa alla

fråga mig frågor om umträffn


Ämnesstartare

FruLiten: DIN TRÅD SUGER RÖV NU DÅkram

haha tänkte också på det, berättar bara harmlösa saker!

 

 

amsi: du lät väldigt heterosexuell

ohstopityou :$

amsi: blev mörknäs analfistad?

nej men vi ska mötas upp och ordna det snart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Någon som deckade pga en öl för mycket? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan: Någon som deckade pga en öl för mycket?

xD för mkt vodka vin och knark, råkade knarka pyttelite och så råkade jag dricka skitmycket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var mrman närvarande? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

xD för mkt vodka vin och knark, råkade knarka pyttelite och så råkade jag dricka skitmycket

Hehe! "Ska de va så ska de va"!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VAR ALLA TREVLIGA MOT VARANDRA? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: VAR ALLA TREVLIGA MOT VARANDRA?

ja, knegarn och japanen + mice hamnade i några diskussioner om kvinnosyn men annars var det lugnt ^_^

Gruvan: Hehe! "Ska de va så ska de va"!

aa fan vad det va alltså!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blev glad för att jag fick prata i telefon, men kunde ha varit lite trevligare i början av mitt och rövpojkens samtal


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken: ja, knegarn och japanen + mice hamnade i några diskussioner om kvinnosyn men annars var det lugnt ^_^

aha, aah alla kan kanske inte vara sams! men kul att ni ändå kunna hålla sams, speciellt för knegarens del som haft en rätt problematisk tid här på um Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
blev glad för att jag fick prata i telefon, men kunde ha varit lite trevligare i början av mitt och rövpojkens samtal

BRÅKADE NI MED VARANDRA???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: blev glad för att jag fick prata i telefon, men kunde ha varit lite trevligare i början av mitt och rövpojkens samtal

FruLiten: aha, aah alla kan kanske inte vara sams! men kul att ni ändå kunna hålla sams, speciellt för knegarens del som haft en rätt problematisk tid här på um

det går inte att bråka med mig iaf för jag säger bara snälla saker xD det är nog rätt talande för övriga um också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: blev glad för att jag fick prata i telefon, men kunde ha varit lite trevligare i början av mitt och rövpojkens samtal

du kunde ha suckat min donkey dick xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

BRÅKADE NI MED VARANDRA???

nä jag sa hej vem fan är du och han sa din våtaste dröm, aha knegaren sa jag då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

du kunde ha suckat min donkey dick xD

försökte men den räckte inte riktigt genom luren 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: nä jag sa hej vem fan är du och han sa din våtaste dröm, aha knegaren sa jag då.

lol sa jag så??? :(((((((((((((((((((((


   
SvaraCitera