Forumet - fråga mig saker

fråga mig saker

3018 0 124

Spana också in:

mynona: Kära tårta,

hur skulle du säga att man bör göra för att uppnå lugn, harmoni, tålamod och acceptans snarare än konstanta neuroskollapser? FörvirradHjärta

hur ska man få entusiasm för detta fenomen vi kallar lifvet? 
Fundera på vad de e som får en att må dåligt och fixa det/get over it. 

sätta upp mål och göra det man tycker om.
Bööööörg: var ska jag sova första dagen i lund (är hemlös)
Vandrarhem lr kyrka
Anura: känns de läskigt att bo sj?
Nej det är underbart

mynona: Ja just det kom på en fråga du kan svara på: jag vet inte vad jag ska försörja mig på när jag blir stor. Nämn gärna 5 yrken jag skulle kunna utöva tack. 
Hmm känner inte dig men lärare! Kanske kurator eller pedagog!
mynona:
är konstit det där... behövs motivation för att get over saker och tingLedsenHjärta

tänk om man hade möjlighet att göra sånt man tyckte om. Tumme ned
Vad hindrar dig?

kakakaka: lärare
Det säger alla. Jag krymper ihop vid blotta tanken att tvingas stå i fokus framför en massa elaka tonåringar/ungdomar eller elaka små barn. Tumme ned

kakakaka: kurator
var snällt att tycka så. har dock dåliga erfarenheter inför alla former av psykiatriska yrken

kakakaka: pedagog
Vad är det för något? Vad gör en sådan? 

Jag studerar historia och vill sedan studera beteendevetenskap, filosofi och konst. Fast vet inte vad sånt kan användas till. 

Kanske bli lokalvårdare eller lagerarbetare eller sitta i kassan

Vad hemst att det tvunget måste finnas en framtid. Har ingen motivation för en sådan

kakakaka: Vad hindrar dig?
mynona: fyfan att man gillar att göra sånt man behöver andras samarbete till för att kunna göraLedsenHjärta

Bööööörg:
hur bor man på kyrka...

Kyrkor erbjuder sovplatser för studenter, flyktingar lr turister! Fråga. Annars brukar skolor oxå har lokaler för sånt om de e tillfälligt. 
mynona:
Det säger alla. Jag krymper ihop vid blotta tanken att tvingas stå i fokus framför en massa elaka tonåringar/ungdomar eller elaka små barn. Tumme ned

var snällt att tycka så. har dock dåliga erfarenheter inför alla former av psykiatriska yrken

Vad är det för något? Vad gör en sådan? 

Jag studerar historia och vill sedan studera beteendevetenskap, filosofi och konst. Fast vet inte vad sånt kan användas till. 

Kanske bli lokalvårdare eller lagerarbetare eller sitta i kassan

Kanske museum?! Ja såna arbeten kan också vara kul.