Aviseringar
Rensa alla

fråga mig saker


Ämnesstartare

Era mammor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka: Vandrarhem lr kyrka

hur bor man på kyrka...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

på grund av hur?


   
SvaraCitera
mynona

kakakaka: lärare

Det säger alla. Jag krymper ihop vid blotta tanken att tvingas stå i fokus framför en massa elaka tonåringar/ungdomar eller elaka små barn. Tumme ned

kakakaka: kurator

var snällt att tycka så. har dock dåliga erfarenheter inför alla former av psykiatriska yrken

kakakaka: pedagog

Vad är det för något? Vad gör en sådan? 

Jag studerar historia och vill sedan studera beteendevetenskap, filosofi och konst. Fast vet inte vad sånt kan användas till. 

Kanske bli lokalvårdare eller lagerarbetare eller sitta i kassan

Vad hemst att det tvunget måste finnas en framtid. Har ingen motivation för en sådan

kakakaka: Vad hindrar dig?

mynona: fyfan att man gillar att göra sånt man behöver andras samarbete till för att kunna göraLedsenHjärta


   
SvaraCitera
mynona

kakakaka:
Era mammor

Mamma är för snäll för mig. Jag är en Elak avfkommaTumme nedHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg:

hur bor man på kyrka...

Kyrkor erbjuder sovplatser för studenter, flyktingar lr turister! Fråga. Annars brukar skolor oxå har lokaler för sånt om de e tillfälligt. 

mynona:

Det säger alla. Jag krymper ihop vid blotta tanken att tvingas stå i fokus framför en massa elaka tonåringar/ungdomar eller elaka små barn. Tumme ned

var snällt att tycka så. har dock dåliga erfarenheter inför alla former av psykiatriska yrken

Vad är det för något? Vad gör en sådan? 

Jag studerar historia och vill sedan studera beteendevetenskap, filosofi och konst. Fast vet inte vad sånt kan användas till. 

Kanske bli lokalvårdare eller lagerarbetare eller sitta i kassan

Kanske museum?! Ja såna arbeten kan också vara kul. 


   
SvaraCitera
mynona

kakakaka: Kanske museum?!

Låter iofsg bra. Undrar vad det finns för arbeten där

Fast vad var en pedagog?

kakakaka: Ja såna arbeten kan också vara kul.

mm, tänker mest att jag skulle behöva ett arbete där jag kan tänka på annat och låtsas att jag inte fanns och drömma mig bort från lifvetLedsenHjärta

har svårt att se nåt arbete som kul tror jag, känns mer som ett nödvändigt ont som man måste göra om man vill äta, vilket iofsg kan diskuteras


   
SvaraCitera

Äter du mycket libanesisk mat?
Vilken maträtt från Lebanon är godast?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vid vilken ålder tkr du att man borde gifta sig eller skaffa barn?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har du lätt för att gå och tänka på andras öden och bli ledsen för det? inte att du bara blir ledsen just när du ser/får reda på det utan att du går och bär med dig det och det ploppar upp i tid och otid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Låter iofsg bra. Undrar vad det finns för arbeten där

Fast vad var en pedagog?

mm, tänker mest att jag skulle behöva ett arbete där jag kan tänka på annat och låtsas att jag inte fanns och drömma mig bort från lifvetLedsenHjärta

har svårt att se nåt arbete som kul tror jag, känns mer som ett nödvändigt ont som man måste göra om man vill äta, vilket iofsg kan diskuteras

Pedagog vägleder och hjälper människor under inlärning t.ex. ok praktiska yrken?? Tkr spna e svåra o skulke ge upp nästa dag. Arbete i butik gav jag upp dirr så tkr administrativt arbete is the shit om man nu måste välja!

My dreams are her:
Äter du mycket libanesisk mat?
Vilken maträtt från Lebanon är godast?

Ja
tkr om kubba o olika grytor. 

Anura:
vid vilken ålder tkr du att man borde gifta sig eller skaffa barn?

Vet ej kanske 28-30? Beror på var man är i livet. 

isola:
har du lätt för att gå och tänka på andras öden och bli ledsen för det? inte att du bara blir ledsen just när du ser/får reda på det utan att du går och bär med dig det och det ploppar upp i tid och otid

Ja! Tänker på sånt ibland, spec när jag ser äldre människor ensamma. Mår sjukt dåligt av att tänka på d så brukar helst försöka undvika tankarna


   
SvaraCitera
Kudhos

hur många kakor får en kakakaka äta om en kakakaka har ätit en kaka men har tillåtelse att äta en till kaka varje kaktimme på ett kakhem? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
hur många kakor får en kakakaka äta om en kakakaka har ätit en kaka men har tillåtelse att äta en till kaka varje kaktimme på ett kakhem? 

Tkr ej om kakor!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vilken matkultur uppskattar du mest lilla kaka?


   
SvaraCitera