Aviseringar
Rensa alla

fråga mig saker


Ämnesstartare

Era mammor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka: Vandrarhem lr kyrka

hur bor man på kyrka...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

på grund av hur?


   
SvaraCitera
mynona

kakakaka: lärare

Det säger alla. Jag krymper ihop vid blotta tanken att tvingas stå i fokus framför en massa elaka tonåringar/ungdomar eller elaka små barn. Tumme ned

kakakaka: kurator

var snällt att tycka så. har dock dåliga erfarenheter inför alla former av psykiatriska yrken

kakakaka: pedagog

Vad är det för något? Vad gör en sådan? 

Jag studerar historia och vill sedan studera beteendevetenskap, filosofi och konst. Fast vet inte vad sånt kan användas till. 

Kanske bli lokalvårdare eller lagerarbetare eller sitta i kassan

Vad hemst att det tvunget måste finnas en framtid. Har ingen motivation för en sådan

kakakaka: Vad hindrar dig?

mynona: fyfan att man gillar att göra sånt man behöver andras samarbete till för att kunna göraLedsenHjärta


   
SvaraCitera
mynona

kakakaka:
Era mammor

Mamma är för snäll för mig. Jag är en Elak avfkommaTumme nedHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg:

hur bor man på kyrka...

Kyrkor erbjuder sovplatser för studenter, flyktingar lr turister! Fråga. Annars brukar skolor oxå har lokaler för sånt om de e tillfälligt. 

mynona:

Det säger alla. Jag krymper ihop vid blotta tanken att tvingas stå i fokus framför en massa elaka tonåringar/ungdomar eller elaka små barn. Tumme ned

var snällt att tycka så. har dock dåliga erfarenheter inför alla former av psykiatriska yrken

Vad är det för något? Vad gör en sådan? 

Jag studerar historia och vill sedan studera beteendevetenskap, filosofi och konst. Fast vet inte vad sånt kan användas till. 

Kanske bli lokalvårdare eller lagerarbetare eller sitta i kassan

Kanske museum?! Ja såna arbeten kan också vara kul. 


   
SvaraCitera
mynona

kakakaka: Kanske museum?!

Låter iofsg bra. Undrar vad det finns för arbeten där

Fast vad var en pedagog?