Aviseringar
Rensa alla

Fråga migrå


Ämnesstartare

Tycker du jag borde avsluta mitt konto här på UM?


   
SvaraCitera
mynona

Varför har du inte ställt mig mer frågor i min frågetråd?

Favoritbok?

Är Ryssland en demokrati?

Vilket land i världen fick först en kvinnlig regeringschef/icke kunglig statschef? 


   
SvaraCitera

favorit: program, film, serie, artist, skådespelare, person, förebild, mat, sång ??? XD 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
tror inte att jag är bi men man vet ju aldrig vad framtiden har i sitt sköte (hehe sköte)

det är så lätt klämt. eller jag menar hänt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: Är Ryssland en demokrati?

vilken tur att detta är en oseriös tråd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pevaryl eller canesten tjejer?

vilken hatar ni minst?


   
SvaraCitera

isola:

 Tror att det ofta beror på en dålig självkänsla att se det som att andra hela tiden försöker trycka ned en.

(här kom det naturligt)

skulle du vara okej med att jag startar en poll för att utröna hur många, enligt detta kriterium, som har dålig självkänsla på um?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vem e din favoritkonstnär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förutom ceka92


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

kollar du på mellon?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv:
vem e din favoritkonstnär

monet tror jag. gillar spec hans näckrosmålningar.

Bell:
kollar du på mellon?

nä. är ingen mellobrud. men jag kollar om jag är i sällskap med någon som vill se (och jag inte har ngt bättre för mig heeh). då tycker jag att det kan vara lite mysigt.

player one:

skulle du vara okej med att jag startar en poll för att utröna hur många, enligt detta kriterium, som har dålig självkänsla på um?

den skulle bli rätt missvisande. hitta någon annan att försöka klanka ned på nu.

ceka92:
pevaryl eller canesten tjejer?

vilken hatar ni minst?

de är döden för fitty båda två. kräv alltid receptbelagd tablett att ta oralt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FruLiten:
Vad tycker du om ungdomar.se egentligen och hur kommer det sig att du är kvar här? (låter det som jag vill att du ska försvinna härifrån? om det gör det så menar jag inte så, tycker det är trevligt att du finns.)

Det har blivit en sådan vana att vara här, på både gott och ont. Jag googlade nog någonting och kom in här. Det verkade vara en sådan familjär stämning, men jag kollade nog några ggr innan jag vågade regga mig. Jag vågade knappt starta en tråd pga ville inte dra uppmärksamheten till mig.

mynona:
Varför har du inte ställt mig mer frågor i min frågetråd?

Favoritbok?

Är Ryssland en demokrati?

Vilket land i världen fick först en kvinnlig regeringschef/icke kunglig statschef? 

Pga du brukar inte svara särskilt matnyttiga svar, tror jag. Har inte frågat spec mkt i någons frågetråd.

Skendemokrati

Ingen aning

Gasolinerainbow:
Tycker du jag borde avsluta mitt konto här på UM?

Nä men jag tycker däremot att du ska sluta bete dig sliskigt.


   
SvaraCitera

isola:
den skulle bli rätt missvisande. hitta någon annan att försöka klanka ned på nu.

missvisande, eller obekväm för din del? du vill alltså inte att jag hjälper dig att få belägg för din sak genom att starta en poll om huruvida de upplever dig som nedlåtande på um? hur skulle det resultatet bli missvisande?


   
SvaraCitera

Du får välja din drömkonsert själv, musikerna må vara döda eller levande, allt går att välja. VIlka väljer du och vilken band/musiker blir förband?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

player one:

missvisande, eller obekväm för din del? du vill alltså inte att jag hjälper dig att få belägg för din sak genom att starta en poll om huruvida de upplever dig som nedlåtande på um? hur skulle det resultatet bli missvisande?

både och. såklart. har ingen lust att ingå i någon poll gjord av dig vad den än handlar om, eller för den delen starta något pajkastningskrig med någon som skall föreställa snart 30 men beter sig som 15. för att svara på din fråga så har jag, som många andra, varit nedlåtande många ggr när mottagaren förtjänat en sådan reaktion.
hoppas att det var svar nog på din fråga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dicaprio:
Du får välja din drömkonsert själv, musikerna må vara döda eller levande, allt går att välja. VIlka väljer du och vilken band/musiker blir förband?

Korn, Till Lindemann, Cobain, Johnny Cash som ung, Lana del Ray, BSB (ja de hade faktiskt en bra låt!!)............ åh en massa egentligen. Vetifan vilka som ska vara förband. De får fajtas om det i en dödsmatch.


   
SvaraCitera