Aviseringar
Rensa alla

fråga någon som vet istället


Ämnesstartare

eller läs en bok.


   
Citera
Ämnesstartare

jag föredrar att vara en idiot


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

craig davids största fan :
jag föredrar att vara en idiot

alla är vi nog idioter ibland


   
SvaraCitera

wikipedia wöwöwöwö


   
SvaraCitera
mynona

Min första tanken när jag såg titeln för den här tråden var att din tanke var att man skulle vända sig till dig om man hade frågor att ställa i de andra frågetrådarna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: Min första tanken när jag såg titeln för den här tråden var att din tanke var att man skulle vända sig till dig om man hade frågor att ställa i de andra frågetrådarna

njäe, så arrogant är jag inte. men jag tror jag skulle kunna göra bättre från mig i kommunisttråden än vad asha gör, även om jag inte är kommunist.


   
SvaraCitera
reben

fattar nt


   
SvaraCitera
mynona

tlaltecuhtli: njäe, så arrogant är jag inte. men jag tror jag skulle kunna göra bättre från mig i kommunisttråden än vad asha gör, även om jag inte är kommunist.

det är roligt när asha svarar tycker jag. det kanske vore roligt även att se dig ställa frågor som han får svara på


   
SvaraCitera

Hjärtaskulle inte förvåna mig om till och med jag som är ganska ovetande skulle göra bättre ifrån mig

tlaltecuhtli: njäe, så arrogant är jag inte. men jag tror jag skulle kunna göra bättre från mig i kommunisttråden än vad asha gör, även om jag inte är kommunist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tlaltecuhtli:
njäe, så arrogant är jag inte. men jag tror jag skulle kunna göra bättre från mig i kommunisttråden än vad asha gör, även om jag inte är kommunist.

du skulle väl göra mycket sämre ifrån dig. poängen med tråden är ju att man ska fråga en kommunist grejer, du som ickekommunist är ju helt okvalificerad att svara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad är d du vet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf: du skulle väl göra mycket sämre ifrån dig. poängen med tråden är ju att man ska fråga en kommunist grejer, du som ickekommunist är ju helt okvalificerad att svara.

och om man väljer att definiera "kommunist" som de som kallar sig för ordet i fråga så blir tråden poänglös. ser inte hur en icke-kommunist (som dessutom varit och kan mycket om kommunism) skulle kunna göra sämre ifrån sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tlaltecuhtli:
och om man väljer att definiera "kommunist" som de som kallar sig för ordet i fråga så blir tråden poänglös. ser inte hur en icke-kommunist (som dessutom varit och kan mycket om kommunism) skulle kunna göra sämre ifrån sig.

som att be en athiest prata om kristendom, sorry bby Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tlaltecuhtli:
och om man väljer att definiera "kommunist" som de som kallar sig för ordet i fråga så blir tråden poänglös. ser inte hur en icke-kommunist (som dessutom varit och kan mycket om kommunism) skulle kunna göra sämre ifrån sig.

har aldrig hävdat att den är något annat än poänglös. trodde att det ingick i användaravtalet på um att alla trådstarter frånskriver sig allt anspråk på seriösa poänger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf: har aldrig hävdat att den är något annat än poänglös. trodde att det ingick i användaravtalet på um att alla trådstarter frånskriver sig allt anspråk på seriösa poänger.

i så fall är det nog egentligen dags för mig att lämna sidan. synd bara att den fortsätter vara mitt enda medium för att kontakta vissa personer - nu är jag fast i detta träsk fastän vad jag vill är att kunna ha ordentliga diskussioner.

bajs.


   
SvaraCitera