Aviseringar
Rensa alla

Fråga om man får va med?


Ämnesstartare

Valborg ligger runt hörnet och jag har inget att göra! Vet att några av mina kompisar ska ha en liten chill/grillkväll som dem planerat ett tag. Tänkte höra med dem om jag möjligtvis kan få vara med dem. Tror ni att det är för sent att komma typ samma dag o fråga om man får vara med bara så där? Då de planerat detta ett tag kanske det kan bli lite konstigt? Vill ju inte att polarna ska känna sig tvingade att ta med mig om det planerat det så länge... Någon som har varit i samma läge??:)


   
Citera

Fråga bara lite så här allmänt vad de ska göra på valborg Blink


   
SvaraCitera

Fråga bara de värsta som kan hända är att du får ett nej.


   
SvaraCitera

Tror inte de skulle neka dig att få vara med. Förmodligen tycker de bara att det är kul att du vill vara med. Ju fler destu bättre. Så jag tycker att du ska fråga Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
Fråga bara lite så här allmänt vad de ska göra på valborg Blink

Ja det låter smart tack:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:
Fråga bara de värsta som kan hända är att du får ett nej.

Nja skulle nog säga att det värsta vore om de skulle säga ja trots att de inte vill egentligen, vill ju verkligen inte känna mig påträngande..:/ Tack så mkt för svaret:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Tror inte de skulle neka dig att få vara med. Förmodligen tycker de bara att det är kul att du vill vara med. Ju fler destu bättre. Så jag tycker att du ska fråga Tumme upp

Ja förhoppningsvis har du rätt:)


   
SvaraCitera

Säg bara att du inte har något att göra och fråga om de har något planerat, och isf om du får vara med typ annars blir det liksom "pinsamt" då dom förmodligen vet att du vet men så frågar du som om du inte vet för du vill att dom ska fråga om du vill vara med. Haha hoppas du fatta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zxcvbnm:
Säg bara att du inte har något att göra och fråga om de har något planerat, och isf om du får vara med typ annars blir det liksom "pinsamt" då dom förmodligen vet att du vet men så frågar du som om du inte vet för du vill att dom ska fråga om du vill vara med. Haha hoppas du fatta

Haha ja jag fattar precis! När du säger det så låter det rätt självklart, tack för tipset!!:)


   
SvaraCitera