Aviseringar
Rensa alla

fråga om p-piller!!


Ämnesstartare

jag har hoppat över min mens två gånger, men jag har blodat iaf fast jag hoppat över de hormonfria tabletterna. Och nu undrar jag om jag kan hoppa till dom tabletterna där man har mensen direkt från de hormontabletterna? eller går inte det?


   
Citera

upponer:

Och nu undrar jag om jag kan hoppa till dom tabletterna där man har mensen direkt från de hormontabletterna

Vart i kartan är du nu då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är på det sista hormontabletterna och jag blöder mellanaktigt(nytt ord?) fast jag tar hormontabletterna.. vet inte varför, men är det farligt o bara hoppa till de hormonfria bara så? för jag blöder ju lite iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill gärna ha min mens nu, för nästa vecka vill jag helst bli av med den så..ska träffa pojkvännen då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om du håller på o hoppar över mensen o skjuter på den fram o tillbaka är de större chans att du får mellanblödningar o sådant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja okej, men kan jag hoppa från hormontabletterna till de hormofria tabletterna då? om jag har hoppat över mensen två gånger?


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

förstår inte riktigt din fråga, men om du frågar ifall du kan hoppa över till sockertabletterna eftersom du har mens samtidigt som du käkar hormoner är svaret ja. Tror jag. LÄS BIPACKSSEDELN där står allt sådant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej, det står inte i bipackssedeln. Men jag antar att det inte är någon fara att hoppa till sockertabletterna för jag har ju haft mellanblödnigar när ja tagit hormontabletterna, fast e ändå inte säker.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

upponer:

okej, det står inte i bipackssedeln.

ok minns att det stod i min. har ej den här dock.

och har du hoppat över sockertabletter nu innan så kvittar det i princip när du slutar med hormonerna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej så då är det okej o hoppa till sockertabletterna bara så? om man har hoppat över mensen två gånger+mellanblödningar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är på hormonerna nu, men vill hoppa till sockertabletterna.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

upponer:

okej så då är det okej o hoppa till sockertabletterna bara så? om man har hoppat över mensen två gånger+mellanblödningar

ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser typ ut såhär ---> [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Ser typ ut såhär --->

varför det ? :((((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

varför det ? :((((

Fattar typ ingenting, blev en deg i huvudet bara [love]


   
SvaraCitera