Forumet - fråga proffset!

fråga proffset!

1704 0 101

Spana också in:

Crypto:

hur döljer man finnar bäst?
hur ska man tvätta sina händer efter ett toabesök?

du kan täcka dina finnar med ett täckstift anpassat för finnar clerasils täckstif döljer finnar och torkar ut dom täckstiftet finns att köpa på ica[smile] tvätta händerna ordentligt med tvål och vatten[wink]
tack att ni skrev hur man stavar till feminist men det är inte ämnet i den här tråden[wink]

metafor din fråga är lite privat men jag tvålar in den med en anpassad tvål för vaginan som finns på apoteket[blush]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Crypto:

ja men exakt hur?
steg för steg

pumpa ut tvål på händerna kleta runt på händerna och skölj sedan med ljummet vatten[crazy]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Harpyja:

Är också insatt i det men kan fortfarande stava till feminist.

insatt i vad?
Harpyja:

Har du redan glömt vad din egen tråd handlar om?

men skapa en egen tråd då om du också är insatt i det

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

youmademe:

vad gör man när man ser kissdroppar på toalettringen på allmänna toaletter? är det dåligt för hygienen?

nej det är inte hygieniskt du borde torka toalettringen med papper!!!
Dennis:

Hur skall en kille sköta ansiktshygienen?

1.tvätta ansiktet med en ansiktstvål morgon och kväll
2.häll lite ansiktsvatten på en bomullstuss och svep det över panna, näsa och haka efter att du tvättat ansiktet med ansiktstvål morgon och kväll.
3. efter att du använt ansiktsvatten ska du låta ditt ansikte torka i några sekunder sedan använder du en ansiktskräm.
4. använd en ansiktsscrub som du skrubbar ansiktet med en gång veckan.

du kan gå till apoteket så att dom visar vilka produkter som passar just ditt ansikte, acos produkter är billiga och bäst dom finns att köpa i apoteket [bigsmile][love]
Harpyja:

Varför ska jag skapa en egen tråd om det redan finns en som behandlar ämnet?

Vill du stå i centrum?

nej alltså jag tyckte bara att din första kommentar var otrevlig jag menar vadå jag är också insatt i det men jag kan ändå stava till feminist??? men gör en egen tråd då och skriv feminist[crazy][love]

ja, jag vill stå i centrum annars hade jag inte gjort tråden hehe