Aviseringar
Rensa alla

Fråga riktad till tjejer: Att som kille raka sig, vad tycker ni?


_Ozzy_
Ämnesstartare

Ja då är det den stora frågan.
Hur vill ni tjejer att killar ska vara?

Jag kan ta mig själv som exempel: Jag är helt orörd där nere, då jag själv inte är bekväm med tanken att raka mig.
Och jag kan själv inte bry mig mindre. (Kan ju tillägga att jag är singel så jag har ingen tjej som kan gnälla på mig heller.) Har heller aldrig riktigt fått nå klagomål, fram tills mitt senaste ligg, eller ja.. Fick höra de lite disrekt senare att hon hade problem med att jag inte var rakad, jag mest bara rykte på axeln då.

Sen råkar jag också ha en ganska kraftig "raggar-sträng", samt en del hår på bröstet, så jag skulle också tycka det skulle se otroligt dumt och o-proportionerat ut. Nu sista halvåret så har jag väll gått i tankarna på om man kanske kunde sträcka sig till att trimma?

Men då skulle det ju vara till 100% för tjejernas skull.
Och jag är väll lite av en hyklare, det kan jaghålla med om. Jag skulle också bli otroligt avtänd om tjejen inte var rackad/trimmad.

Men det är ju då de att jag somsagt inte är bekväm med tanken. Sen är jag inte särskilt aktiv heller, har i bästa fall sex kanske 2 gånger om året (även om jag skulle vilja öka de antalet med ett par hundra %). Så de känns ju att det är väldigt mycket jobb om man ska vårda varje vecka.

Så nu vill jag helt enkelt höra vad ni tjejer tycker?
Rakt ut helt enkelt!

Självklart är det indeviduelt, men sen så är det ju många tjejer jag frågar också får att få en någelunda statestik?

Oj oj, vet inte hur väll formulerad tråden blev nu, ska ut och springa lite så kanske blir att jag skriver om halva tråden när jag kommer tillbaka.


   
Citera
Ämnesetiketter
_Ozzy_
Ämnesstartare

Hittade inte någon "edit" knapp, men frågan kanske mer ska vara i stil med "Vad tycker ni tjejer jag ska göra?"


   
SvaraCitera

Asså tycker det känns lite stenåldern att aldrig göra nått åt det. Känns lite "hungda bunga"

Fast man behöver ju inte paranoidraka varje dag [no-no]


   
SvaraCitera

_Ozzy_:

Hittade inte någon "edit" knapp, men frågan kanske mer ska vara i stil med "Vad tycker ni tjejer jag ska göra?"

Tryck på +:et lägst ner i inlägget


   
SvaraCitera
_Ozzy_
Ämnesstartare

ChickiBull:

Asså tycker det känns lite stenåldern att aldrig göra nått åt det. Känns lite "hungda bunga"

Jo men om man själv inte är bekväm med det så har man ju inte direkt någon tanke på att göra det heller bara "för sakens skull" liksom. Är ju lite de jag försöker komma fram till.

Så skulle jag börja med det nu så skulle det endast (!) vara för ett ev. framtida ragg´s skull. Inte för att jag själv vill


   
SvaraCitera

_Ozzy_:

Jag skulle också bli otroligt avtänd om tjejen inte var rackad/trimmad.

_Ozzy_:

trimma?

_Ozzy_:

trimma


   
SvaraCitera

Men usch lite hänsyn till sin partner får man väl ändå ta.
Tycker jaaaaag


   
SvaraCitera

Tror nog att de flesta tjejer skulle bli väldigt avtända av din ovårdardade buske också, så. [crazy]


   
SvaraCitera

hår är fint


   
SvaraCitera

Skit i dem. Gör det om du vill och skit i det annars. Jag rakar mig för att det är skönare utan massa hår. [crazy] Finns tjejer som både gillar och ogillar rakade killar så det är oftast bäst att köra på det man själv trivs med.


   
SvaraCitera

_Ozzy_:

Så skulle jag börja med det nu så skulle det endast (!) vara för ett ev. framtida ragg´s skull. Inte för att jag själv vill

Ja, det är helt upp till dig om du vill vara "hunga bunga" eller "hoe hoe!"


   
SvaraCitera

Trimma. Vill ej få hår i munnen när jag suger av.


   
SvaraCitera

stereo total:

när jag suger av.

Hej!


   
SvaraCitera

ChickiBull:

Hej!

Hej!


   
SvaraCitera

stereo total:

Hej!

[wink] min mamma är rik, träffas?


   
SvaraCitera