Aviseringar
Rensa alla

Fråga riktad till tjejer: Att som kille raka sig, vad tycker ni?


_Ozzy_:

Hur vill ni tjejer att killar ska vara?

Öh
Jag har en lång lista där jag räknar upp exakt hur en kille ska vara. Passar han inte in på samtliga punkter så går han fetbort.

_Ozzy_:

Så de känns ju att det är väldigt mycket jobb om man ska vårda varje vecka.

Om du bara trimmar någon gång ibland är det väl ändå inte så himla mycket jobb?

_Ozzy_:

Oj oj, vet inte hur väll formulerad tråden blev nu, ska ut och springa lite så kanske blir att jag skriver om halva tråden när jag kommer tillbaka.

Ha så kul.


   
SvaraCitera

ChickiBull:

[wink] min mamma är rik, träffas?

Min fitta öppen, absolut


   
SvaraCitera

stereo total:

Min fitta öppen, absolut

Now we're talking! [blush][love]


   
SvaraCitera

trimma för fan och inte raka bort allt, vill du se ut som en tolvåring eller[chocked]


   
SvaraCitera

Det är ju inte "vara renrakad" och "ha gigantisk buske" som är de enda alternativen [crazy]


   
SvaraCitera

_Rebirth_:

trimma för fan och inte raka bort allt, vill du se ut som en tolvåring eller[chocked]

Ser man ut som en tolvåring enbart för att man rakar bort sitt könshår har man större problem än det sistnämnda.


   
SvaraCitera

Nachac:

Ser man ut som en tolvåring för enbart för att man rakar bort sitt könshår har man större problem än det sistnämnda.

Brukar också tänka så när folk för fram "se ut som en 12-åring" argumentet. Det värsta är ju att folk säger det och är seriösa, de borde ju förstå att det är mer än hår som är skillnaden på ett barns könsorgan och en tonårings/vuxen människas könsorgan [sad]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Brukar också tänka så när folk för fram "se ut som en 12-åring" argumentet. Det värsta är ju att folk säger det och är seriösa, de borde ju förstå att det är mer än hår som är skillnaden på ett barns könsorgan och en tonårings/vuxen människas könsorgan [sad]

För att inte tala om resten av kroppen.


   
SvaraCitera

Nachac:

Ser man ut som en tolvåring enbart för att man rakar bort sitt könshår har man större problem än det sistnämnda.

okej, jag tog väl i men 15-16-åring skulle jag säga.


   
SvaraCitera

_Rebirth_:

okej, jag tog väl i men 15-16-åring skulle jag säga.

Återgå till föregående inlägg och byt ut "tolvåring" till "femton till sextonåring." Lägg också till en notering om ens sena utveckling om man är kal runt könet i den åldern.


   
SvaraCitera

Problemet med att raka sig om man är en hårig man är ju vart man ska dra gränsen. Om man endast rakar sina ädlare delar kommer man ha en liten kal fläck omgiven av hår. Hur man än gör i ett sådant scenario så kommer man få en skarp hårgräns såvida man inte gör en helkroppsrakning i princip.

Men detta vill jag säga att jag aldrig kommer förstå att folk gör detta, man kan väl se till att det inte är äckligt utan att se ut som en porrskådis med en pung man kan spegla sig på.


   
SvaraCitera

Nachac:

Återgå till föregående inlägg och byt ut "tolvåring" till "femton till sextonåring." Lägg också till en notering om ens sena utveckling om man är kal runt könet i den åldern.

kan ej ändra...nåväl skitsamma princip är detsamma, vem vill se ut som en 15-åring när man är 25-30+?


   
SvaraCitera

_Rebirth_:

kan ej ändra

Menade än mental ändring, i mitt inlägg, då det skulle bli ett lämpligt svar på ditt förra inlägg.


   
SvaraCitera

bryr mig ärligt talat 0 % om sånt där, upp till var å en[crazy]


   
SvaraCitera

Nej fy, ta bort allt. Eller det mesta. Finns nog egentligen inte mycket som är snuskigare än könshår.. Blä. [n]


   
SvaraCitera