Aviseringar
Rensa alla

Fråga snoret


Ämnesstartare

Varför har jag varit snorig i en vecka?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snoret:

Jag har spelat teater, ja. Dock ej som hobby utan endast i skolan. Tror jag är lite för blyg för att faktiskt spela teater på en scen, det är dock kul. Valde alltid drama som estetisk verksamhet!
Nej, har faktiskt aldrig tältat. Jag har gjort det på stranden en gång när jag var tolv, iofs, men utöver det har jag aldrig gjort det. 
Endast i Göteborg. Jag vet, jag skäms. Jag bör åka runt i Sverige mer och det är nåt jag planerar. Vill t ex till Varberg! Och Halmstad. 
Hahaha va! Tycker du? Vad roligt. Det visste jag inte om, och tycker inte riktigt det heller. Men om det är så, så är det ju jättebra. :$

aahar också ba i skolan, men det är så skoj, visst skulle det vara kul att va med i amatör-teater? måste va avslappnat o skönt
 
Dåå måste du komma till västkusten till min sommarstugaa o så kan man tälta ååh kanske en um-tält-träff med några få! mys
 
 joo jätteglansigt ser så friskt o starkt ut

btw  pink floyd är ett av mina toppfavoritband var högst i toppen jättelänge också älskar

ok hmm anime tips: kanske natsume yuujincho och ookami to koushinruou ( i den sista är soundtracket medeltidigt också)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad/vem/hur/vilka ..jag hur kommer mina drömmar eller dröm se ut inatt? : )

Godnatt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:
Varför har jag varit snorig i en vecka?

För att du inte vilat dig ordentligt 🙁 

davvelito:
Vad/vem/hur/vilka ..jag hur kommer mina drömmar eller dröm se ut inatt? : )

Godnatt!

Du kommer att drömma att du åker ut i rymden och är med om massa skojsiga äventyr. Natti!

ooaooetsraoouevuooae:

aahar också ba i skolan, men det är så skoj, visst skulle det vara kul att va med i amatör-teater? måste va avslappnat o skönt
 
Dåå måste du komma till västkusten till min sommarstugaa o så kan man tälta ååh kanske en um-tält-träff med några få! mys
 
 joo jätteglansigt ser så friskt o starkt ut

btw  pink floyd är ett av mina toppfavoritband var högst i toppen jättelänge också älskar

ok hmm anime tips: kanske natsume yuujincho och ookami to koushinruou ( i den sista är soundtracket medeltidigt också)

Ja eller hur! Har funderat lite på att testa improv-teater, men är för blyg. :$ 
Jaaa! Det låter hur mysigt som helst. Tycker jag du ska ordna till nästa sommar!!
Vad kuuul! Vilken är din favolåt med PF? 
Tack för tipsen!!! <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snoret:

Ja eller hur! Har funderat lite på att testa improv-teater, men är för blyg. :$ 
Jaaa! Det låter hur mysigt som helst. Tycker jag du ska ordna till nästa sommar!!
Vad kuuul! Vilken är din favolåt med PF? 
Tack för tipsen!!! <3

vad är improv-teater?
aaa ska bli!
hmm vet inte, har inte kunnat bestämma mig, favoriter är sårt, kanske shine on you crazy diamond, o du?
hoppas de faller i smak!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ooaooetsraoouevuooae:

vad är improv-teater?
aaa ska bli!
hmm vet inte, har inte kunnat bestämma mig, favoriter är sårt, kanske shine on you crazy diamond, o du?
hoppas de faller i smak!

Det är improvisationsteater! Man improviserar fram teater, i princip. 🙂
Åååh! Den är jättefin. Jag älskar den. Gillar även Wish You Were Here!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snoret:

Det är improvisationsteater! Man improviserar fram teater, i princip. 🙂
Åååh! Den är jättefin. Jag älskar den. Gillar även Wish You Were Here!

aha jaa det har jag provat litelite i skolan jättekul! så fritt
mh den är skön


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snoret: För att du inte vilat dig ordentligt 🙁

Halvt sant kanske 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snoret: Du kommer att drömma att du åker ut i rymden och är med om massa skojsiga äventyr. Natti!

Jag gjorde det inte som en ihågkommen dröm.. : ( men tror jag gjorde det ändå!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

Jag gjorde det inte som en ihågkommen dröm.. : ( men tror jag gjorde det ändå!

KLART DU GJORDE


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var kommer ditt användarnamn ifrån? Tycker det är motbjudande, föreställer mig en gammal farbror med skägg och jordens jävla kråka hänger och dinglar utanför näsan. Ajusste inte så fräscht va?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ville bara inflika med att när jag hör ordet snoret, som ett smeknamn så tänker jag på att min bror brukar kalla mig för bobban, som här i alla fall, betyder snor. heh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad tkr du om mig?


   
SvaraCitera

Vi tva var ju sa himla olika nar vi forst traffades och var inte riktigt BFFs vid forsta ogonkastet. Jag minns att vi en gang pratade om hur vi aldrig trott att vi skulle bli sa bra vanner. Nar kande du att vi faktiskt holl pa att utveckla en jattefin vanskap? Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:
Var kommer ditt användarnamn ifrån? Tycker det är motbjudande, föreställer mig en gammal farbror med skägg och jordens jävla kråka hänger och dinglar utanför näsan. Ajusste inte så fräscht va?!

Haha, jag vet faktiskt inte. Det bara blev så. Förlåt. 🙁 

FruLiten:
Ville bara inflika med att när jag hör ordet snoret, som ett smeknamn så tänker jag på att min bror brukar kalla mig för bobban, som här i alla fall, betyder snor. heh.

Hahaha, åh! Vad roligt. Varför kallar han dig för bobban? 🙁

amsi:
vad tkr du om mig?

Jag tycker du är en skön, spontan, öppen och rak person med hjärtat på rätt ställe. Vill väl, och gör väl. Intelligent, rolig, skön och allmänt bra. Det jag gillar mest med dig är att du är så otroligt omtänksam och visar att du bryr dig, när en känner sig alldeles ensam. Du liksom visar att du finns och att du tänker på en. Det betyder... Så jävla mycket. Så tack för att du är en så himla fin medmänniska!

terrormat:
Vi tva var ju sa himla olika nar vi forst traffades och var inte riktigt BFFs vid forsta ogonkastet. Jag minns att vi en gang pratade om hur vi aldrig trott att vi skulle bli sa bra vanner. Nar kande du att vi faktiskt holl pa att utveckla en jattefin vanskap? Rodnar

Åh, haha. Mm, man kan lugnt säga att vi var väldigt olika, och jag tycker nog att vår vänskap är en av de mest fascinerande relationerna jag har. Så himla häftigt hur vi har vuxit ihop, på nåt sätt, under tidens gång. Jävligt häftigt. Och som svar på din fråga så... Ja, det känns som att det var efter att du gjorde slut med E som vi verkligen kom nära varandra. Innan var vi ju fortfarande nära vänner och hjälpte varandra med relationsproblem osv men jag tror det var efter det som vi verkligen fick en annan typ av relation där vi började "växa ihop", som jag sa tidigare. Hur känner du - när utvecklade vi vår superawesome:iga vänskap?


   
SvaraCitera