Aviseringar
Rensa alla

Fråga Terrormat


Ämnesstartare

Jag är mer än Sonias kompis! Ta chansen och ställ en fråga - få svar idag.

Söt


   
Citera

Tja... Vad ska jag fråga?


   
SvaraCitera

Sonia har skaffat sig ett liv va?  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Sonia har skaffat sig ett liv va?  

Mm, hon har flyttat till Prag för att ta hand om föräldralösa hundvalpar.


   
SvaraCitera

Kan du sammanfatta dina tankar om svensk politik, vad är viktigt? vad är oviktigt? vad är åt helvete? - unt so weiter.


   
SvaraCitera

är australiska män heta? haft denna misstanke rätt så länge


   
SvaraCitera

terrormat: Mm, hon har flyttat till Prag för att ta hand om föräldralösa hundvalpar.

Gulligt! Hjärta


   
SvaraCitera

Du bor i Australien right? Vilken stad? Räknar du med någon sorts framtid i det landet eller ska du hem till Sverige igen?

Glad


   
SvaraCitera

Pluggar eller jobbar du där? Vilken utbildning eller vilket jobb?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Kan du sammanfatta dina tankar om svensk politik, vad är viktigt? vad är oviktigt? vad är åt helvete? - unt so weiter.

Jag känner att jag är ganska dåligt insatt. Har sagt åt mig själv att skaffa bättre koll till nästa val.

kukoxo:
är australiska män heta? haft denna misstanke rätt så länge

Nja, beror på om man gillar män i flipflops och khaki-shorts. Många här är ganska 'grubby', skäggiga och svettluktande osv


   
SvaraCitera

terrormat: Jag känner att jag är ganska dåligt insatt. Har sagt åt mig själv att skaffa bättre koll till nästa val.

Top 5 artister/band då:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan: Du bor i Australien right? Vilken stad? Räknar du med någon sorts framtid i det landet eller ska du hem till Sverige igen?

Ja, jag bor i Brisbane som ligger på östkusten Glad mitt visum går ut i december och då tänkte jag åka hem och fira jul. Vill gärna börja plugga nästa höst men vet inte om det blir här eller hemma, har svårt att bestämma mig. Får se helt enkelt! 

Gruvan:
Pluggar eller jobbar du där? Vilken utbildning eller vilket jobb?

Varken jobbar eller pluggar just nu, men jobbade i en deli tidigare. Nu söker jag nytt jobb men vet inte om jag kommer att få något eftersom att jag måste lämna landet sedan.


   
SvaraCitera

Bästa snabbmaten?


   
SvaraCitera

Vilka adjektiv beskriver dig bäst?


   
SvaraCitera

svartvit film bra eller dåligt

hata vinylskivor ja eller nej

teknologin är ett högintelligent virus och människan bara ett värddjur, ja eller nej


   
SvaraCitera