Aviseringar
Rensa alla

Fråga till er killar


FruLiten: Tyckte du fick det lite att låta som att alla bi-lebb är butchflator med håriga vaginor i verkliga livet

menade inte så i alla fall. har precis kollat på orange is the new black och har psykiska men efter en butchflata där, är lite skärrad bara.


   
SvaraCitera

Timmmmmmmmmm:

menade inte så i alla fall. har precis kollat på orange is the new black och har psykiska men efter en butchflata där, är lite skärrad bara.

åh den serien verkar så bra!


   
SvaraCitera

sicilianmind: åh den serien verkar så bra!

rs_560x415-130801111854-1024..10orange.l

USCHHHHHHHHHHH hatar denna karaktären


   
SvaraCitera

Timmmmmmmmmm:

menade inte så i alla fall. har precis kollat på orange is the new black och har psykiska men efter en butchflata där, är lite skärrad bara.

äre den serien med massa lesbiska tjejer i? kollade ett avsnitt ihop med min partner, kändes superwierd, för kändes mer som vi satt och kollade på mjukporr (om jag tänker på rätt)


   
SvaraCitera

Mystery Sister: jag menar vi tjejer är väldigt sexiga

Just det ja. Och det är sexigt med sexiga personer som har sex med varandra.


   
SvaraCitera

Timmmmmmmmmm:

rs_560x415-130801111854-1024..10orange.l

USCHHHHHHHHHHH hatar denna karaktären

smexi Blink


   
SvaraCitera

FruLiten: äre den serien med massa lesbiska tjejer i? kollade ett avsnitt ihop med min partner, kändes superwierd, för kändes mer som vi satt och kollade på mjukporr (om jag tänker på rätt)

hm, ja de visar väl brösten i början av serien iaf. men är inte så mkt sådant imo.


   
SvaraCitera

Aaron:
För kvinnor är skapta i grund och botten för kärlek samt att kvinnors kroppar är vackrare och har en helt annan utstrålning och karisma än  män är  inte överhuvudtaget på samma sätt lika vackra xd 

Snälla säg att du besitter en teori som du bevisar med magneter också? 😀


   
SvaraCitera

Timmmmmmmmmm:

rs_560x415-130801111854-1024..10orange.l

USCHHHHHHHHHHH hatar denna karaktären

Jag tycker att hon är en av dom bättre karaktärerna i serien


   
SvaraCitera

Kanske känns det "finare" än den mer utpräglade heteroporren som är ganska grov och förnedrande i regel, kanske är det en maktgrej att se kvinnor som leker med varandra just för "dig"? Jag vet inte kanske båda och kanske.


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Jag tycker att hon är en av dom bättre karaktärerna i serien

Smaken är som stjärten


   
SvaraCitera

just för att att tjejer och deras kroppar kan vara så sjukt sexigt att kolla på (dock så har inte alla snygga kroppar, men det är okej men inte alls lika sexigt förstås) och ju mer tjejer desto bättre, right? Mycket glad däremot måste jag stå för vad jag tycker och säga att jag inte tycker det är så överdrivet nice med två tjejer, även fast det kan vara sexigt så föredrar jag hellre än tjej Söt


   
SvaraCitera