Aviseringar
Rensa alla

Fråga till er med ÄS: Erat ideal?


Infraröd:

Vill se ut såhär typ (ej ÄS):

Jag hade för mig att du var kille?

Stringburka:

Jo, det är hon. Underviktig vet jag inte, men hon är ganska rejält spinkig.

Nja. Håller inte med. Hennes midja var tunn, men resten av henne var väl snarare smal än rejält spinkig.


   
SvaraCitera

Chloe:

Adriana Limas kropp (en Victorias secret modell)

hon e ju inte bara en victorias secret modell herreguuu

Chloe:

Det kanske är individuellt, men är man ute efter benigheten från början? Ta inte illa upp, är intresserad då jag inte är så insatt.

nä d tycker d e tjocka. de finns nån video som beskriver d ganska bra på anorexi/bulimi-kontakt tror ja, tror dom gjort den iaf.

however de tycker d är tjocka och vill bli smala, de med äs, sen finns de ju vissa konstiga fjortisar som antagligen ycker skelett är fina, de bruka rva duktuga på biologu skollan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

hon e ju inte bara en victorias secret modell herreguuu

Nej men så folk förstår och kan kolla upp henne om de inte vet.


   
SvaraCitera

Chloe:

Nej men så folk förstår och kan kolla upp henne om de inte vet.

va ger d för hjälp? kan googla på adriana lima och finns d säkert nånn fin wikipediaartikel.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Infraröd: Vill se ut såhär typ (ej ÄS):
Jag hade för mig att du var kille?

Infraröd:

Tror inte direkt det är en majoritet av världens befolkning som vill se ut så. Inte jag heller... jag vill se ut som jag gör.

Är kille. Är tjej. Man vet aldrig.


   
SvaraCitera

Infraröd:

Är kille. Är tjej. Man vet aldrig.

Kanske är en fisk?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

.

Har träffat Isabella genom gemensamma vänner i Stockholm. Hon är precis som din bild antyder, förresten. [tired]


   
SvaraCitera

Jag har inte äs. fast jag har svårt att se vart "smalgränsen" går. Enligt strlkstabeller och bmimått är jag size0 samt grovt underviktig. men varken jag eller en del av mina vänner tycker jag är särskilt smal.

skulle vilja säga att "smalgränsen" numer sitter precis över döden. om du förstår?


   
SvaraCitera

mediakatt:

Kanske är en fisk?

Most probably.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Från början ville jag bara gå ner i vikt, hade som inga specifika mål. Sen hade jag delmål men inget slutmål. Sedan när jag uppnått alla delmål fortsatte jag bara att sikta neråt. Jag ville se benen, inte fettet.


   
SvaraCitera

Synligt skelett <3


   
SvaraCitera

kate moss kropp typ. [love]

kate-moss-14_21965956.jpg


   
SvaraCitera

Image

Geigerzähler:

Jag trodde att jag var asfet när jag vägde 35kg till min 165cm långa kropp.

[y]


   
SvaraCitera

Chloe:

Har träffat Isabella genom gemensamma vänner i Stockholm. Hon är precis som din bild antyder, förresten.

NEMO:

va ger d för hjälp? kan googla på adriana lima och finns d säkert nånn fin wikipediaartikel.

inget svar = smita från samtalsämnet... du e avunddsjuk på belllllla[rolleyes][rolleyes]


   
SvaraCitera

*StarNoStar*:

kate moss kropp typ.

men heregu du e 21 år å hänger på en ungdomar.se å e besatt av kate moss å äs. d e ju pinsamt. mäniskor[love]


   
SvaraCitera