Aviseringar
Rensa alla

Fråga till er som gjort lumpen ang. pissprov!


talrik
Ämnesstartare

Okej grejen är nu den att jag röker på nån gång ibland och jag undrar om de kommer pisstesta mig. Någon som vet om dem gör det eller ej?


   
Citera
Ämnesetiketter
talrik
Ämnesstartare

nvm.. kollade på flashback som jag borde ha gjort från början. De kollar antagligen bara om de har anledning. FUCK! skre vatt jag en gång rökt på i amsterdam förra sommaren. fittor om dem kollar. kollar dem så skiter jag i det ändå! Kan jobba ist å tjäna grövre cash.


   
SvaraCitera

[smile]


   
SvaraCitera

talrik:

skre vatt jag en gång rökt på i amsterdam förra sommaren.

Vad fan skrev du så för? Man nekar alltid.


   
SvaraCitera

ägd


   
SvaraCitera

Oväntad:

Vad fan skrev du så för? Man nekar alltid.

My point exactly!


   
SvaraCitera

Oväntad:

Vad fan skrev du så för? Man nekar alltid.

För att han är korkad. That's why.


   
SvaraCitera

talrik:

skre vatt jag en gång rökt på i amsterdam förra sommaren.

Men vad fan? [rolleyes]


   
SvaraCitera

talrik:

FUCK! skre vatt jag en gång rökt på i amsterdam förra sommaren.

men va [shake][shake][shake] WHY?


   
SvaraCitera
Åtta

Vad är problemet? Om du endast röker på någon gång ibland så lär det ju inte synas någonting om du inte röker på någon/några veckor.


   
SvaraCitera
Tyrael

Åtta:

Vad är problemet? Om du endast röker på någon gång ibland så lär det ju inte synas någonting om du inte röker på någon/några veckor.

Han röker väl på hela tiden antar jag [rolleyes]


   
SvaraCitera
talrik
Ämnesstartare

Oväntad:

Vad fan skrev du så för? Man nekar alltid.

Zittam:

My point exactly!

Maj Lis Lööw:

För att han är korkad. That's why.

oggelgoggel:

Men vad fan? [rolleyes]

Lounge fact:

men va [shake][shake][shake] WHY?

för att svara på frågan som tydligen finns på allas läppar så tjaa.. ville väll vara ärlig och mig själv som jag alltid är? Kanske skulle gjort ett undantag såhär i efterhand men vem har INTE rökt på i amsterdam (om man nu varit där) 😛


   
SvaraCitera
talrik
Ämnesstartare

Åtta:

Vad är problemet? Om du endast röker på någon gång ibland så lär det ju inte synas någonting om du inte röker på någon/några veckor.

Tyrael:

Han röker väl på hela tiden antar jag [rolleyes]

nääh.. Saken är den att min kompis från england kommer veckan innan lumpen och vi ska blazea oss tillbaka till stenåldern ^^ dessutom så tog jag en jolle på hultsfred i fylleyran så har det kvar i systemet. [sad]

btw tyrael, kanske en gång i veckan röker jag på 🙂


   
SvaraCitera

talrik:

för att svara på frågan som tydligen finns på allas läppar så tjaa.. ville väll vara ärlig och mig själv som jag alltid är? Kanske skulle gjort ett undantag såhär i efterhand men vem har INTE rökt på i amsterdam (om man nu varit där) 😛

Inte för att vara den som är den (jo) men om du röker på en gång i veckan var du väl inte ens ärlig och dig själv när du skrev att du rökt på en gång i amsterdam.

Vill bara besserwissra mig och säga:
Image


   
SvaraCitera

talrik:

vem har INTE rökt på i amsterdam (om man nu varit där) 😛

Har varit där två gånger. Inte rökt någon av dem [party]


   
SvaraCitera