Aviseringar
Rensa alla

fråga till killar


Ämnesstartare

1. hur känns det att ha 1 kuk??
2. ifall ni har onanerat har ni då någon gång tagit eran kön imot dataskärmen och sackt/tängt oh fuck yeeah o typ gnidit in den så det blev kletigt på skärmen?


   
Citera

känns som: 1 vattenkran


   
SvaraCitera

ennie:

1. hur känns det att ha 1 kuk??

Ja, det hänger liksom... [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

1. hur känns det att ha 1 kuk??

Bra.

ennie:

2. ifall ni har onanerat har ni då någon gång tagit eran kön imot dataskärmen och sackt/tängt oh fuck yeeah o typ gnidit in den så det blev kletigt på skärmen?

Nä, det är la klart att jag inte har!!

Mvh Tobbish.

(obs citerade fel han sa väl och inte la men jag kommer från västkusten så jag skrev la ändå förlåt).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag kräver att fler svarar på detta anars slår jag er vänta bara på slå alla killar-dagen!!!!som är den 6e april

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Nintendo:

Nä, det är la klart att jag inte har!!

varför?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. ah.

2. näh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

2. ifall ni har onanerat har ni då någon gång tagit eran kön imot dataskärmen och sackt/tängt oh fuck yeeah o typ gnidit in den så det blev kletigt på skärmen?

Ja, gjorde nyss när jag såg denna vidon.

(Bytte alltså ut pekfingret till dasen)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej du borde testa det

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

den var en bra vidios


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

f1 nice


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klart, min video funkar ju även på det kvinnliga könet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

varför?

ehh, jag förstår varför man kommer på något liknande.

Mvh Tobbish.

(Tror inte att han gillar att komma på saker, utan på människor, hm)


   
SvaraCitera

ennie:

1. hur känns det att ha 1 kuk??

Jofan, känns bra. Kan va pinsamt då de syns när man har stånd, står mitt på stan eller så. Kan inte säga att de ä bättre eller sämre än o ha en fitta då ja aldri har haft en.

ennie:

2. ifall ni har onanerat har ni då någon gång tagit eran kön imot dataskärmen och sackt/tängt oh fuck yeeah o typ gnidit in den så det blev kletigt på skärmen?

Nejnejnej. Däremot i skolan fråga en tjej mig en sak, "Ja har hört att ni killar gör ett litet hål eller grop i en apelsin o knullar den, gör ni det???" Nej svara ja men ja provat nån gång efter de. De va inge skönt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

2. ifall ni har onanerat

aldrig gjort[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

1. hur känns det att ha 1 kuk??

är roligt men läskigt

att bli slagen/sparkad där eller så gör ont faktiskt, jävligt ont

ennie:

2. ifall ni har onanerat har ni då någon gång tagit eran kön imot dataskärmen och sackt/tängt oh fuck yeeah o typ gnidit in den så det blev kletigt på skärmen?

haha va?

nej såklart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

aldrig gjort[cute]

aaaa okej[no-no]


   
SvaraCitera