Aviseringar
Rensa alla

Fråga till tjejer!


Ämnesstartare

Jag tvivlar ju rätt starkt på det här, men det finns ju såklart alltid undantag... [rolleyes]

Finns det nåt ni tjejer brukar tända på som ofta förekommer i porrfilmer? T.ex. ganska hårt analsex, när killen så och då drar ut hela kuken ur rumpan vid analsex, gagging (hårt munknull), dubbelmacka, trekanter (med två killar eller en till tjej?), gang bang, gaping, sprut i ansiktet, ass-to-mouth...

Och nej, det är inte så att jag tror att allt i porrfilm förekommer i verkliga livet och nåt som alla tjejer gillar. Därav frågan... [y]


   
Citera
Ämnesstartare

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karatekatten:

ganska hårt analsex,

[blush][blush][blush][blush]


   
SvaraCitera

Nej, allt i porrfilmer är bara löjligt och skrattretande. [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Njae.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meoow:

allt i porrfilmer är bara löjligt och skrattretande.


   
SvaraCitera

hmm, låt mig tänka...

...nej.

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karatekatten:

nej


   
SvaraCitera

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ääähh fisförnäma ni ska vara.. Jag är inte omöjlig att övertala [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ViJo95:

fis

ViJo95:

fis

ViJo95:

fis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du måste nog vara den som håller sig mest till endast ett ämne på hela UM. Har nog aldrig sett dig skriva något som inte är sexrelaterat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karatekatten:

Finns det nåt ni tjejer brukar tända på som ofta förekommer i porrfilmer?

Tänder på dominanta killar, så självklart kan man tända till vid analsex, lite halvt förnedrande saker mm. men betyder ju inte att jag vill nödvändigtvis ha det så i verkligheten. fantasin o verkligheten e en väldig skillnad. kab tända till på 3 kanter med, 2 tjejer el 2 killar spelar ingen roll. kan lika väl tända på tjejerna..[blush]

men e inte lagt åt de hållet ^^


   
SvaraCitera

Jodå, allt är roligt med rätt person :9


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Du måste nog vara den som håller sig mest till endast ett ämne på hela UM. Har nog aldrig sett dig skriva något som inte är sexrelaterat.

+1 [rolleyes]


   
SvaraCitera