Aviseringar
Rensa alla

Fråga till tjejer!


*nyfiken* [blush]


   
SvaraCitera

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Du måste nog vara den som håller sig mest till endast ett ämne på hela UM. Har nog aldrig sett dig skriva något som inte är sexrelaterat.

med tanke på att det bara är i sexrelaterade trådar det står nått intressant och roligt så gör han alldeles rätt imo!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schizofrenutter:

[blush][blush][blush][blush]

jasså? [rolleyes] berätta mer... [blush]

ViJo95:

Ääähh fisförnäma ni ska vara.. Jag är inte omöjlig att övertala [wink]

Övertala till vad? [cute]

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Du måste nog vara den som håller sig mest till endast ett ämne på hela UM. Har nog aldrig sett dig skriva något som inte är sexrelaterat.

Hehe... Men det har faktiskt hänt att jag skrivit i nån annan tråd! [wink]

SkywalkerFTW:

med tanke på att det bara är i sexrelaterade trådar det står nått intressant och roligt så gör han alldeles rätt imo!

Precis, är ganska mycket strunt i de andra forumen...även fast det är det här oxå...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissStockholm:

Tänder på

Ok... Jo, klart man kan tända på en grej men inte vill göra den i verkligheten... Fast jag menade ju saker man kan tänka sig göra, eller kanske redan gör, i verkligheten... [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fistfuck och inoljade, tighta rosa stjärtar. [blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karatekatten:

jasså? berätta mer...

Vågar inte göra det här. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schizofrenutter:

Vågar inte göra det här. [blush]

pm..? [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karatekatten:

pm..? [ops]

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schizofrenutter:

[wink]

I'll be waiting... [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

allt i porrfilmer är bara löjligt och skrattretande.

Tråkish


   
SvaraCitera
ziiesh

jag har inte sett vidare många porrfilmer, men örfilar och stryptag och att bli kallad slyna och nertryckt i madrassen är bara sjukt härligt ibland. Det finns säkert med i någon porrfilm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ziiesh:

men örfilar och stryptag och att bli kallad slyna och nertryckt i madrassen är bara sjukt härligt ibland. Det finns säkert med i någon porrfilm.

Hehe, jo det finns nog garanterat med i ett par porrfilmer... [wink]
Så du har alltså inget emot att bli kallad slyna i sängen? Nåt annat oxå kanske..? [rolleyes] Slampa? Luder? Hora? [blush]

Me [love] dirty talk


   
SvaraCitera

Dra i håret och lite stryptag är fett nice


   
SvaraCitera
ziiesh

karatekatten:

Så du har alltså inget emot att bli kallad slyna i sängen? Nåt annat oxå kanske..? [rolleyes] Slampa? Luder? Hora? [blush]

Slampa, luder och hora känns inte lika hett. Vill inte känna mig som en hora, men som en liten flicka som ska sättas på plats - slyna. Det är helt underbart att han viskar i ens öra och berättar att han ska trycka ner mig i madrassen och att jag ska få sjukt mycket kuk, att jag inte har något annat val än att ligga och ta emot, att jag är hans slyna. Stryptaget får gärna vara verkligt hårt.
Om jag dessutom gör en liten ansats att ta mig ur hans grepp, vrida mig lite fri, så kanske jag har den turen att han tar tag i mina armar och håller fast hela mig - eller kanske använder handbojor till det, säger att jag varit en dum liten slyna, ger mig en örfil och får mig att lova att jag minsann ska lyda honom.
Gah, det är härligt.

Johnossi:

Dra i håret och lite stryptag är fett nice

Indeed.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karatekatten:

men örfilar och stryptag och att bli kallad slyna och nertryckt i madrassen är bara sjukt härligt ibland.

håller med[rolleyes]


   
SvaraCitera