Forumet - Fråga till tjejer

Fråga till tjejer

358 0 32

Spana också in:

kachin:

smälta som en klick smör i solsken

Då blir det nog så, det här är en idiotsäker lapp som redan har fått feedback från två insiders [cool]

kachin:

spännande [wink]

Hehe visst, det är inget lamt eller överdrivet romantiskt. Det är som en icke-ytlig komplimang med en skvätt romans. Min magkänsla säger mig att den är bra [wink]
salem1:

Om nån satt upp en ''romantisk'' lapp på ditt skåp, hur skulle du reagera? Du har en liten aning om vem det är, men inte mer än så

CREEPY

Herrejävlar.. Jag hoppas du inte funderar på att göra, eller ens har gjort det. Fy helvete vad det skriker chode.

Gå och prata med bruden i fråga istället. Det är ingenting konstigt att prata med folk. Och ja, hon kommer att inse att du är intresserad oavsett vad du pratar om, för om du inte var intresserad hade du inte pratat med henne över huvud taget.

Herrejävlar.. Jag hoppas du inte funderar på att göra, eller ens har gjort det. Fy helvete vad det skriker chode.

Vad är en ''chode''? och just varför är det creepy?

Gå och prata med bruden i fråga istället. Det är ingenting konstigt att prata med folk. Och ja, hon kommer att inse att du är intresserad oavsett vad du pratar om, för om du inte var intresserad hade du inte pratat med henne över huvud taget.

Du tror att jag är pantad va [crazy]? Har jag redan gjort och håller på att göra.