Aviseringar
Rensa alla

Fråga till tjejer. Brukar ni sola topless?


Ämnesstartare

Brukar ni sola topless på stranden eller så?


   
Citera
Ämnesstartare

Nä. Är rädd om mina nipples. Och har ingen sådan avskiljd plats. Blir dessutom endast brun långt ute i skärgården,  om jag tillbringar typ en hel sommar där dvs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm hemma


   
SvaraCitera
penja

har hänt några gånger, men nej brukar ej, man har väldigt tunn hud på brösten, är rädd om dom!  


   
SvaraCitera

Den här tråden skulle Genus ha gillat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

solar naken i solarium, men beklädad utomhus.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:
Den här tråden skulle Genus ha gillat.

ja för du känner ju henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

naken i solarium, när jag väl gör det .. bikini utomhus. Borde bli bättre på att sola topless ute, näääär jag väl gör det. Bikinilinjer är fan bland det oskönaste jag vet.


   
SvaraCitera

amsi: ja för du känner ju henne

Har träffat henne en gång men nej känner henne inte. Bara utgick från de intryck jag fått av henne på forumet p.g.a. en viss tråd men det var slarvigt.


   
SvaraCitera

Nej, solar aldrig över huvudtaget. jag tycker om att vara blek. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Solar inte. Men blir ändå brun. Xd 


   
SvaraCitera

gjorde förut när jag hade balkong med sol på utan insyn. det är ju tyvärr så att brösten är för sexualiserade av samhället för at det ska vara riktigt ok att flasha dem på allmän plats


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen: gjorde förut när jag hade balkong med sol på utan insyn. det är ju tyvärr så att brösten är för sexualiserade av samhället för at det ska vara riktigt ok att flasha dem på allmän plats

Vad du gör i ditt eget hem är din ensak, åtminstone juridiskt, men det var kanske inte så du menade.


   
SvaraCitera
mynona

stereo total: Nej, solar aldrig över huvudtaget. jag tycker om att vara blek.

+1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan inte sola.


   
SvaraCitera