Forumet - Fråga till tjejer

Fråga till tjejer

2445 0 22

Spana också in:

varför undrar du? undrar du om du har en chans på henne eller vadå. svaret är då nej! är man  vän med en tjej är det senare omöjligt att bli tsm me henne eller ens sätta på henne. det är just därför man inte ska bli vänner med tjejer. att bli friendzonad är att likna med att få huvudet avhugget. försök ändra dig så du inte blir friendzonad i framtiden.

FruLiten: Nä men kan inte heller förstå varför en vän skulle sova naken i samma säng som mig
den skulle ju få sova på en madrass på golvet va 

Hehehehe vem har talat om samma säng? Det hade ju mest varit ett plus hehehehe

herr.göransson: varför undrar du? undrar du om du har en chans på henne eller vadå. svaret är då nej! är man  vän med en tjej är det senare omöjligt att bli tsm me henne eller ens sätta på henne. det är just därför man inte ska bli vänner med tjejer. att bli friendzonad är att likna med att få huvudet avhugget. försök ändra dig så du inte blir friendzonad i framtiden.
Hehehehehe varför undrar du om jag undrar? Sen bara för att du är för dålig för att få ligga innebär inte det att vi alla är lika tafatta hehehehehe

säkrast att dom iaf ha trosor/bh på sig för då har ja inte legat o undra ifall de skulle kännas annorlunda o vara inuti dom än andra o typ vilja ta reda på det :S

men har nog haft någon som legat helt naken bredvid mig om de inte är nån ja e på g me dejtar elr typ om de e nått ons elr kanske nån kortvarig kk grej :S