Aviseringar
Rensa alla

Fråga till tjejer


Ämnesstartare

Om en kompis av det motsatta könet skulle sova över hos er och han ville sova naken, skulle ni då låta honom göra det? Heheheh


   
Citera
Ämnesstartare

Ja vrf inte Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja sjklart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä men kan inte heller förstå varför en vän skulle sova naken i samma säng som mig
den skulle ju få sova på en madrass på golvet va 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, skulle bli sjukt glad över att ha en vän som är bekväm nog att göra det.


   
SvaraCitera

lätt, men först skulle jag titta på lite youtube 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har hänt i festsammanhang. Okej om det känns bekvämt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför undrar du? undrar du om du har en chans på henne eller vadå. svaret är då nej! är man  vän med en tjej är det senare omöjligt att bli tsm me henne eller ens sätta på henne. det är just därför man inte ska bli vänner med tjejer. att bli friendzonad är att likna med att få huvudet avhugget. försök ändra dig så du inte blir friendzonad i framtiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Nä men kan inte heller förstå varför en vän skulle sova naken i samma säng som mig
den skulle ju få sova på en madrass på golvet va 

Hehehehe vem har talat om samma säng? Det hade ju mest varit ett plus hehehehe

herr.göransson:
varför undrar du? undrar du om du har en chans på henne eller vadå. svaret är då nej! är man  vän med en tjej är det senare omöjligt att bli tsm me henne eller ens sätta på henne. det är just därför man inte ska bli vänner med tjejer. att bli friendzonad är att likna med att få huvudet avhugget. försök ändra dig så du inte blir friendzonad i framtiden.

Hehehehehe varför undrar du om jag undrar? Sen bara för att du är för dålig för att få ligga innebär inte det att vi alla är lika tafatta hehehehehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Herr Flink: Hehehehe vem har talat om samma säng? Det hade ju mest varit ett plus hehehehe

haha nä de är sant 
skulle en av motsatt kön krypa ner i soffan naken så ja, varsegod men kom inte nära mig haha


   
SvaraCitera

Well, om någon sover över hos mig sover den ju på en madrass på golvet, så visst, personen hade fått sova naken om den ville det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaa klart, men skulle tycka det va lite wierd. 😉

J


   
SvaraCitera
reben

nä tkr de låter asäackligt faktiskt något fel i huvet om man vill sova naken alls faktiskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om ja tycker tjejen e fin - då ere bara okej ifall man vet att den vill ha en annars kanske man ligger o typ håller emot hela natten :X

om ja inte tänder på den så vill ja kanske inte ha den naken bredvid mig:S elr så bryr ja mig inte alls


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:
om ja tycker tjejen e fin - då ere bara okej ifall man vet att den vill ha en annars kanske man ligger o typ håller emot hela natten :X

om ja inte tänder på den så vill ja kanske inte ha den naken bredvid mig:S elr så bryr ja mig inte alls

haha eller hur..


   
SvaraCitera