Aviseringar
Rensa alla

Fråga till tjejer


Ämnesstartare

Hej! Ni som har mens, har man slem klumpar i den då? Ibland kan jag få de, när jag haft en tampong så men det sitta en slem eller gile bit på de, har alla ds?


   
Citera

ja.            


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Vad har man inte hittat i sin mens, känner jag! Party Tror att allt är normalt tills det kommer ut en liten indianby! Party


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Det är en guldgruva utan botten den där mensen! Åh, snart kommer den igen, längtar Hjärta


   
SvaraCitera

Bell:
Det är en guldgruva utan botten den där mensen! Åh, snart kommer den igen, längtar Hjärta

Du kan ta min
Eller pmr's kanske. 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

elverpigen: Du kan ta min
Eller pmr's kanske

Åh, så gärna! Allt för mina blodsystrar. Blink Skickar adress på PM, ni kan väl skicka i vadderat kuvert?


   
SvaraCitera

Bell:

Åh, så gärna! Allt för mina blodsystrar. Blink Skickar adress på PM, ni kan väl skicka i vadderat kuvert?

Kan börja tömma menskoppen i en plastpåse. Om den inte läcker ut allt innan det går att tömma vill säga


   
SvaraCitera

varför har inte killar något som är motsatsen till mens?


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

elverpigen: Kan börja tömma menskoppen i en plastpåse. Om den inte läcker ut allt innan det går att tömma vill säga

Vore jättesnällt Söt Borde själv investera i en sådan Ledsen


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Lex: varför har inte killar något som är motsatsen till mens?

Ni har utlösning! Mycket lyxigare sätt att döda potentiella bebisar på. Skönt rent av!


   
SvaraCitera

Bell:

Ni har utlösning! Mycket lyxigare sätt att döda potentiella bebisar på. Skönt rent av!

det har ni också? tycker det e konstigt att vi inte har mens. o ni föder också, o ger mjölk. vad är våran roll egentligen? göra er med barn sen lämna er ifred? tkr det e för mkt ansvar på tjejer.


   
SvaraCitera

Bell:

Vore jättesnällt Söt Borde själv investera i en sådan Ledsen

Min har blivit svår att sätta in på ett sätt som den inte läcker på
Känner mig äcklig och hopplös


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

elverpigen: Min har blivit svår att sätta in på ett sätt som den inte läcker på
Känner mig äcklig och hopplös

Är det inte värt att prova tycker du? Är bra för miljön tänker jag..


   
SvaraCitera

elverpigen:

Kan börja tömma menskoppen i en plastpåse. Om den inte läcker ut allt innan det går att tömma vill säga

uuhuhuhuhhh va i helsike


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Lex: det har ni också?

Fast vi dödar inga potentiella bebisar på det. 

Lex: ni föder också

Jävla Eva som kunde inte låta bli äpplet.. 


   
SvaraCitera