Aviseringar
Rensa alla

Fråga till tjejer om dejtingsidor


Bgdck
Ämnesstartare

mens:

skryt. tror jag att de flesta skulle hålla med om.

vad har du tänkt skriva?

Haha det är ju det svåra. Vad jag än skriver känns det krystat, typ att skriva att man har humor och grejer. Känns ju inte heller så relevant med typ fritidsintressen eller politik. Det är ju personkemin som ska stämma, och det vet man i te förändringar man pratat:/ Så oftast blir det bara nåt dåligt försök till humor jag skriver.


   
SvaraCitera
mens
 mens

Bgdck:

Haha det är ju det svåra. Vad jag än skriver känns det krystat, typ att skriva att man har humor och grejer. 

Bara skriv det du vill förmedla utan att tänka och renskriv det sen


   
SvaraCitera

skriv "communism will win"


   
SvaraCitera

time:
Vänliga ögon är bra. Poserande utan tröja eller med en gitarr/fiskfångst går fetbort. 

53a0d3fc450fa_-_cos-tinder-dead-fish-tum


   
SvaraCitera
mens
 mens

alltså är det fisken eller chip som söker sällskap


   
SvaraCitera
Bgdck
Ämnesstartare

Är det fisken som heter Chip kanske? :/


   
SvaraCitera
Exner

Är varken tjej eller hänger på sådana sidor, men ger dig råd i alla fall:

Varför skulle de välja dig framför någon annan? Det är frågan som presentationen måste svara på.


   
SvaraCitera
b1son

skriv iaf inte "om du bara vill kallprata så skriv inte" eller dylikt pga då verkar du fett dryg och dum i huvudet. skriv inte din presentation på knagglig engelska på en svensk dejtingsida om svenska är ditt modersmål. ha inte ett foto som är taget långt ovanifrån.


   
SvaraCitera

mens:
alltså är det fisken eller chip som söker sällskap

Mycket glad


   
SvaraCitera

Alla tjejer älskar när killar kan visa att en matta inte alltid är gjord ut av ull Cool


   
SvaraCitera

wtf... så random Trött


   
SvaraCitera
Bgdck
Ämnesstartare

Vilka sidor är bäst då?


   
SvaraCitera

wow man kän väl ändå bemöda sig att posera med en söt fisk och ingen abomination som den där :sss


   
SvaraCitera