Aviseringar
Rensa alla

Fråga time innan time runs out


Hatar du mig ibland? [blush]

Strävar du efter att vara "the center of attention"?

Tycker du Åland ska tillhöra Sverige eller Finland? (Ni får inte vara självständiga! [mad])

Varför föredrar du katter framför hundar?

Vad röstade du på? Varför?

Nämn tre awesome saker om dig själv samt tre sugiga saker?

Har du dålig självkänsla eller dåligt självförtroende?

Blir du lätt svartsjuk?

Vad vill du bli när du blir stor?

Var vill du bo när du blir stor?


   
SvaraCitera

Vad är den väsentliga innebörden av att UM:are ska ställa någon form av egocentrisk fråga om just dig? [confused]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Har ej sett/hört/känt

http://open.spotify.com/track/268jT4m5ztrceh5qdzpQ68
Det har du nog!


   
SvaraCitera

vrf är jag sötare i cam än irl

varför tror jag att du är 175 cm lång

varför är du så söt

tänker du, liksom jag, att alla är snälla till motsatsen bevisats?


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

mediakatt:

Vilka umare gillar du mest?

Jag gillar i princip alla, men prisar de jag finner antingen intelligenta eller godhjärtade eller båda lite högre. Tycker hela um kryllar av så fantastiska individer egentligen, om man tänker efter.

Redbulls:

är helium ql?

[mad]

Dold text: Ja. [blush]

Jonnybravo91:

Hatar du mig ibland?

När du är obnoxious på Facebook tycker jag att du är en stropp, men jag hatar inte. [blush]

Jonnybravo91:

Strävar du efter att vara "the center of attention"?

Till stor del, ja. Är lite av en teaterapa och klassens pajas, vill få folk att skratta och vill att folk ska tycka om mig. Det handlar om en strävan efter någon slags social perfektion som är ganska ouppnåelig, men det är roligt om folk tycker att ens skämt är roliga och så. [blush]

Jonnybravo91:

Tycker du Åland ska tillhöra Sverige eller Finland?

Finland. Utan tvekan. Och vi vill inte vara självständiga heller, eller jo, det finns ett parti som heter Ålands Framtid (Ålands Forntid/Ålands Farmtid) som strävar efter självständighet, men det är bara korkat.

Jonnybravo91:

Varför föredrar du katter framför hundar?

Det gör jag inte, jag tycker om båda lika mycket. Har bara blivit så att jag mest dragits med katter eftersom alla runtom mig är kattmänniskor och tror att jag är en oansvarig jäkel som inte skulle promenera med hunden om jag fick en, så [sad]

Jonnybravo91:

Vad röstade du på? Varför?

Jag har faktiskt inte röstat än, fyllde 18 i april förra året och då var det inget val på g än. Det är val i höst dock och det enda partiet som har någon koppling till vänsterrörelsen är sossarna, så jag vet inte om jag ska rösta alls. [crazy]

Jonnybravo91:

Nämn tre awesome saker om dig själv samt tre sugiga saker?

Tre awesome:
1. Kreativ
2. Gosig
3. Har fotografiskt minne

Tre sugiga:
1. Är tidsoptimist
2. Är inte särskilt logisk
3. Är lat

Jonnybravo91:

Har du dålig självkänsla eller dåligt självförtroende?

Dåligt självförtroende.

Jonnybravo91:

Blir du lätt svartsjuk?

Inte jättelätt, eller förut blev jag, men sen jag träffade Olle och blev introducerad till en mycket mer öppensinnad teori är jag i princip frälst.

Jonnybravo91:

Vad vill du bli när du blir stor?

Lärare! Eller journalist eller historiker eller. Åh. Mest lärare tror jag.

Jonnybravo91:

Var vill du bo när du blir stor?

Uppsala kanske. [blush] Verkar så mysigt. Fast efter studenttiden, hm... London vore kul, åtminstone ett par år, men om man bortser från en stor del av befolkningen är Åland den bästa och tryggaste plats att bo på, så om jag får barn vill jag hellre vara här än i Sverige, det är solklart.

Tamburinmannen:

Vad är den väsentliga innebörden av att UM:are ska ställa någon form av egocentrisk fråga om just dig?

Det får mig att känna mig intressant och häftig. Eller omtyckt. Eller alla tre.


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Postorderhoran:

vrf är jag sötare i cam än irl

Är också det, tror att det är för att den är lite blurrig så alla skavanker försvinner eller så. Säger inte att du har skavanker, men, alltså, ja. [shake]

Postorderhoran:

varför tror jag att du är 175 cm lång

För att jag har sagt i en av lounge facts trådar att jag önskar att jag vore det, tror jag. Nån annan förklaring kommer jag inte på. Jag är 166. [blush]

Postorderhoran:

varför är du så söt

Tycker jag inte att jag är egentligen, det är nog cam och photoshop som gört. Folk IRL brukar säga att jag är ful!

Postorderhoran:

tänker du, liksom jag, att alla är snälla till motsatsen bevisats?

Näe, inte riktigt, jag har svårt att lita på folk så jag krossar inte hjärtat i onödan, folk får hellre bevisa att de är snälla först. Är ganska cynisk [sad]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Folk IRL brukar säga att jag är ful!

ljög du nu?


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Folk IRL brukar säga att jag är ful!

[shake]
så gör man väl inte.

timeisrunningout:

Jag är 166

tror jag sett dina fina bilder och tänkt att WOW HON E LÅNG

vilken är din största um-bedrift, som du är mest nöjd med? 🙂


   
SvaraCitera

är jag 1 hora?


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Det får mig att känna mig intressant och häftig. Eller omtyckt. Eller alla tre.

Och du föreslog mig som förra årets attention whore i UM-röstningen? Snacka självinsikt...nawt! [shake][shake][shake]


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

ljög du nu?

Nej, den senaste "komplimang" jag fick IRL (som inte var av min pojkvän) var "Du är inte i det vackraste laget, men du är... helt okej". Har nog hört "ful" fler gånger än "snygg" iallafall. [tard]

Postorderhoran:

tror jag sett dina fina bilder och tänkt att WOW HON E LÅNG

Hahaha åh! Känner mig alltid som en liten pygmé så skönt att höra att jag inte ser ut så... på bild iallafall!

Postorderhoran:

vilken är din största um-bedrift, som du är mest nöjd med? 🙂

Um-bedrift hm. Kanske att jag inte gjort bort mig hejdlöst på alla umträffar? Fastän jag har varit ganska full och så [blush] Och så att jag blev mod, för de sa så snälla saker om mig i modforumet när de gallrade bland ansökningarna, så varje gång jag behöver en pick-me-up-egoboost går jag till den tråden och kikar [blush]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Nej, den senaste "komplimang" jag fick IRL (som inte var av min pojkvän) var "Du är inte i det vackraste laget, men du är... helt okej". Har nog hört "ful" fler gånger än "snygg" iallafall.

men du 'r ju snygg [cry]


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

mopsen:

är jag 1 hora?

Nej, även fast jag vet folk som skulle betala dig grova pengar för att få pippa lite [wink][wink]

Tamburinmannen:

Och du föreslog mig som förra årets attention whore i UM-röstningen?

Gjorde jag väl inte? Vet inte ens vem du är [sad]

Tamburinmannen:

Snacka självinsikt...nawt!

Hoppas du har gnällt i alla andra frågestundstrådar också, så det inte ser ut som att du bara siktat in dig på mig av nån anledning [wink]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

enhimmelskdrog:

men du 'r ju snygg

Åland tycker jag är ful [sad]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

även fast jag vet folk som skulle betala dig grova pengar för att få pippa lite

är du 1 av dem?

skulle du betala för sex?

HAR DU betalat för sex?


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Åland tycker jag är ful [sad]

åland har konstig smak


   
SvaraCitera