Aviseringar
Rensa alla

Fråga Tjohej


Ämnesstartare

Tjohej, allihop! Ställ frågor till mig, vad som helst. Tumme upp

Kör!


   
Citera

favoritfärg? 


   
SvaraCitera

Läste i en annan tråd att du klippt av ditt långa hår. Hur ser du ut nu? Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

psychoex:
favoritfärg? 

Blå, främst. Typ mörkblå.

TheNumberOneWriter:
Läste i en annan tråd att du klippt av ditt långa hår. Hur ser du ut nu? 

Som en mupp 🙂 

DSC_0217_0.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har du börjat lära känna dansläraren ännu? ;););)));))

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:
har du börjat lära känna dansläraren ännu? ;););)));)) 

Vi har pratat i några veckor nu. Och än så länge tycks det vara ömsesidigt positivt intryck 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dansläraren? Nu vill jag höra mer! Berätta, Patric 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekarn:
Dansläraren? Nu vill jag höra mer! Berätta, Patric 🙂

Vi har fått en ny "danslärare" till ungdomarna på jobbet. Hon har jobbat hos oss i några veckor. Vi pratar mycket och hon verkar gilla mig. Hon kramar mig hej och hejdå vid varje gemensamt arbetstillfälle. Kramarna är nära och kind mot kind. Det som fick mig att reagera mest var när hon senast bara passerade min andra kollega och det var mig hon omfamnade. Hon verkar alltid glad över att se mig och vinkar jätteglatt och kramar om mig hårt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej:

Vi har fått en ny "danslärare" till ungdomarna på jobbet. Hon har jobbat hos oss i några veckor. Vi pratar mycket och hon verkar gilla mig. Hon kramar mig hej och hejdå vid varje gemensamt arbetstillfälle. Kramarna är nära och kind mot kind. Det som fick mig att reagera mest var när hon senast bara passerade min andra kollega och det var mig hon omfamnade. Hon verkar alltid glad över att se mig och vinkar jätteglatt och kramar om mig hårt.

Fan va fint! Kanske kan bli början på nåt stort, ska hålla tummarna för dig, bror 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekarn:

Fan va fint! Kanske kan bli början på nåt stort, ska hålla tummarna för dig, bror 😉

Jag bugar och bockar. Hon är lika snäll, trevlig, charmig och mysig som person som hon är söt 🙂 


   
SvaraCitera

varför klippte du dig??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

psychoex:
varför klippte du dig??

Pga alla fördomar på arbetsplatser, riktat mot långhåriga män. Till sist, efter flera år, vek jag mig i hopp om att snart komma i arbete.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej:

Jag bugar och bockar. Hon är lika snäll, trevlig, charmig och mysig som person som hon är söt 🙂 

Se bara till att tajma in allting rätt. Du får inte vara feg men du får ändock inte förhasta dig, det leder till antingen friendzonen eller också försvinner hon ur ditt liv. Timing is everything!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lyssna som sagt inte på stekisTrött

gör vad du själv tror är rätt och ta chanserna när du har dem, så att du inte ångrar att du inte gjort nåt efteråtTumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack, det är så jag tänkt göra. Förhoppningsvis leder det till något! 😀 

Attitydinkontinent
gör vad du själv tror är rätt och ta chanserna när du har dem, så att du inte ångrar att du inte gjort nåt efteråtTumme upp


   
SvaraCitera