Aviseringar
Rensa alla

Fråga


Ämnesstartare

Hur hade du känt efter att du berättat för en kompis att er gemensamma kompis partner tagit på dig och i smyg visat sexuellt intresse samtidigt som du känt att du inte sänt ut några flirtaktiga signaler, och din kompis (som du berättat för) spred det till Alla ni kände? Hur hade du reagerat, tänkt, sagt och/eller gjort om alla som fått reda på det blivit väldigt arga på dig och sagt att du ljuger?


   
Citera

Först och främst så talar jag privat bara med dom jag vet håller käften stängd, för dom skulle bara våga öppna den.. Anyways, ifall det hade hänt hade jag ju blivit sjukt ledsen över situationen, dödat (skojar) den som spridit och försökt att inte bry mig (vilket hade blivit svårt).


   
SvaraCitera

Skulle gått vidare och aldrig mer pratat med snubben.
iaf inte säga några hemlisar ..


   
SvaraCitera

Jag hade brutit kontakten med min "kompis" i alla fall. Hade väl gett de som blivit arga en chans att ändra sig, innan jag hade isolerat mig från dem med. 


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Hade först och främst tagit ett snack med personen som spred det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CitronSaft: Först och främst så talar jag privat bara med dom jag vet håller käften stängd, för dom skulle bara våga öppna den

Kan bli lite svårt när man är i chock efter det som hänt. För övrigt: alla Kompisar i det här scenariot är människor som på ett sätt står dig väldigt nära

Ruttenfisk: Hade väl gett de som blivit arga en chans att ändra sig,

De vill ej veta av dig


   
SvaraCitera

formulärett:

De vill ej veta av dig

Då är det ömsesidigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:

Då är det ömsesidigt

Tumme upp


   
SvaraCitera

om man sprider nåt som en kompis sagt är man ingen bra kompis 


   
SvaraCitera

Så någon har tagit på dig men du gillade det inte och du berättade för en kompis som sedan spred det?

Om alla vet om det kan du fan anmäla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
Så någon har tagit på dig men du gillade det inte och du berättade för en kompis som sedan spred det?

Om alla vet om det kan du fan anmäla.

Ej hänt i Sverige


   
SvaraCitera